Derdi ne? Erkek arkadaşlar kendi pencerenizden, empati ile lütfen help yaaaa?

Yaklaşık 1 aydır spora başladım. Spor salonunda bir çocuk var. Yaklaşık iki haftadır da bana baktığını farketmem ile birbirimizin farkındayız. Hergün spora gidiyoruz ve her gün de bi şekilde bakışıyoruz. Geçenlerde bi ortamda denk de geldik. Bayağı şakalar falan yaptı. Gözlerimin içine dimdik bakarak konuştu. Geçenlerde, ne yapacak diyerek görmezden geldim bunu. Salonun ne tarafına gittiysem onu görmemi sağlayacak yere geçti ve kendini bir şekilde gösterdi bana diyebilirim. Bu hafta, arada sırada spora beraber gittiğim erkek olan arkadaşıma, beni sorarak ismi e…. değil mi demiş. O da evet E…. de sen nereden tanıyorsun demiş. O da salondan falan ya demiş. Oysa henüz birbirimizle tanışmadık bile. Ayrıca nasıl bir cesaret bu? Ya sorduğun çocuk, sevgilimin yakın arkadaşı falansa? Ben bu olayı, artık bir adım atsın diye dayanamadan onu instadan bulup ekledikten sonra öğreniyorum tabii. Neyse sorum şu ki, instadan eklemişim, takibe takip atmışsın; her gün testere sesleri gelecek kadar kesişiyoruz e be insan artığı neden hala tek kelime etmiyorsun? Neden yazmıyorsun
Derdi ne? Erkek arkadaşlar kendi pencerenizden, empati ile lütfen help yaaaa?
Cevapla