O kadar tanışma uygulaması varken niye tüm abazalar ve eş arayanlar KizlarSoruyor da?

o kadar tanışma/konusma uygulaması varken niye tüm abazalar ve eş arayanlar (!) KizlarSoruyor da?
O kadar tanışma uygulaması varken niye tüm abazalar ve eş arayanlar KizlarSoruyor da?
Cevapla