İlişkilerde mutlu olmanın yolu kadınlara ‘he’ demekten mi geçer?

Bir kesim insanın onayladığı bir görüş bu aslında. Eşine sadece tamam diyerek bile evliliğine devam eden insanlar görüyoruz. ☺️ Peki siz ne düşünüyorsunuz?
İlişkilerde mutlu olmanın yolu kadınlara ‘he’ demekten mi geçer?
İlişkilerde mutlu olmanın yolu kadınlara ‘he’ demekten mi geçer?
İlişkilerde mutlu olmanın yolu kadınlara ‘he’ demekten mi geçer?
Cevapla