Bir kesim insanın onayladığı bir görüş bu aslında. Eşine sadece tamam diyerek bile evliliğine devam eden insanlar görüyoruz. ☺️ Peki siz ne düşünüyorsunuz? İlişkilerde mutlu olmanın yolu kadınlara ‘he’ demekten mi geçer?
İlişkilerde mutlu olmanın yolu kadınlara ‘he’ demekten mi geçer?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hayır sürekli beni onaylayan bir erkek beni sıkar
Hep he diyen hemcinsimi sevmezler bence. Arada tersini söyleyip monotonluğu bozmak lazım. 😃
Kadınlara "he" demeye gerek yok. Biraz anlayış olsa yeter.
Dediklerinle yaptiklarin tutcak tutmazsa ne anladik he den
He neymiş.. insan gibi konuşup anlasirsiniz olmuyorsa başka birine bakarsın
Her şeye de he denmiyor.