Pavyonda çalışıyorum, evlilik durumum var diye soru sordum 1 saat önce. Neden bana böyle davrandınız?

30 dan fazla yorum sildim. Hep bana eskord dediniz, anan baban sahip çıkmamış kötü yola düşmüşsün acınacak haldesin dediniz. Benim ne yaşadığımı, neler çektiğimi biliyor musunuz? Beni tanımadan bana böyle eskodtsun, namussuzsun diyenler siz çok mu namuslu insanlarsınız? Beni tanısanız, oturup bir çayımı içseniz utanırsınız şu sözlerinizden. Ananız babanız sağ, elinizde telefon evinizde koltuğa uzanıp hakaret etmek kolay demi. Yazık size, acınacak haldesiniz.
Pavyonda çalışıyorum, evlilik durumum var diye soru sordum 1 saat önce. Neden bana böyle davrandınız?
Cevapla