Sevgilim buluşmaya gelirken göbek üstü giymiş kavga ettik çekip gitti haksız mıyım?

Bir saat önce buluşmaya geldi ceketin içine göbek üstü kısa bir şey giymiş bilmiyorum şuanda çok moda olmuş kimse göbeği kapalı gezmiyor ve ben böyle şeylere karşıyım ters geliyor bana neden giydin vs dedim tartıştık çekip gitti haksız mıyım bir ben mi sinir oluyorum göbek üstüne?
Sevgilim buluşmaya gelirken göbek üstü giymiş kavga ettik çekip gitti haksız mıyım?
Cevapla