Merhaba
Tövbeli olarak mı doğardınız? Var mı keşkeleriniz?
Tövbeli olarak mı doğardınız? Var mı keşkeleriniz?
(Bu da böyle mükemmel bi şarkı olarak dursun)
Evet, ben tamamen aynı şekilde yaşardım. Hiçbir keşkem yok, zor atlattığım bir kaç şey var fakat onları da iyi ki yaşamışım. Hepsi insanı daha güçlü kılıyor, tüm olumsuzluklara bu şekilde bakıldığında o kadar da fena değil aslında...
Yeniden dünyaya gelsem yine aynı kişi olmak, şimdiye kadar ne yaşadıysam aynılarını eksiksiz tekrar yaşamak isterdim. Ben birçok şeyi kararında yaşamış olduğumu ya da en azından bir şey yaşayacak olsam bile bun farkında olduğumu düşünüyorum. Çok kötü şeyler de yaşadım çok iyi şeyler de. Kötü şeylerin bende etkisi iyilere oranla çok daha büyük oldu. Dibi gördüm ve aydınlığa çıktım, yanlış insanla tanıştım ve doğru insan kimmiş bunu öğrendim. İyi insanların her ne kadar bizlere iyi anlamda etkisi olsa da aslında kötü anılar biriktirdiklerimizin etkisi çok daha önemli ve kalıcı. Olumlu ya da olumsuz nasıl sonuçlandıysa sonuçlandı. Her şekilde sevdiğim sevildiğim insanlara kadar aynı olmasını isterdim.
Evet ya hepsi benim tecrübem😂😬 yani yalan söylemek istemiyorum değer verdiğim zaman Allah var hepsini çok değer verdim ama hepsi de bana bir şeyler kattı hepsinden bir şeyler öğrendim yani
Yeniden dünyaya gelmek ya da birilerini sevip sevmemek bizim elimizde olan bir şey değildir, bizi yaratan Allahü Teala kaderimize ne yazarsa onu yaşarız ama kendi yaptıklarımızı Kader diyerek Allah'a yüklemek doğru bir şey değildir, belki de bu zamanki yaşadıklarımız bizim için daha hayırlıdır belki de o zamanki yaşayacaklarımız bizim için daha kötü olabilir yani bu hayatta beterin beteri olduğunu hepimiz daha iyi biliriz, bundan dolayı da şimdi bunu düşünmenin yersiz olduğunu düşünüyorum Bu dünyaya geldik vademiz dolduğunda bir gün öleceğiz önemli olan geçmişte yaptıklarımızı hatalarından ders çıkarıp tövbe etmek ve önümüze bakarak hayırlı işler yapmak için çaba göstermektir.
En iyi görüş için teşekkürler
Cevap
13Cevap
Yeniden dünyaya gelmezdim
Keşkeler avuntu, dünyaya gelmeler yalan.
Depresif mi takılıyorsun beyoğlu dfsd
Yeni uyandım, enerjik yanım aktif değil asfasf
Depresif yanın aktif ama maaşallah dgdf
Halaya kaldırcam birazdan onu lkfgdkk
Hazırki dünyadan kurtulmaya çalışıyoz sen bir daha getittiriyosun bizi 👊😏😅
Furun beni dgdf
Sevmezdim. Bergen'in de dediği gibi Tanrım kötü kullarını sen affetsen ben affetmem...
birini sevemedim daha ve de keşkelerim yok çünkü yaşadığım acı veya tatlı şeylerin hepsi bu günkü beni oluşturuyor hatalarımdan birer ders çıkarıp kendime kattım sadece iyi ki var
Başkalarına da şans vermek gerek. Ama öyle biri var ki bin kere de dünyaya gelsem gözüm yine onu arar. Ne yazıkki birbirimizi tanıyacak kadar bile sohbetimiz olmadı.
Bir daha dünyaya gelsem
Yine seni severdim
Beni üzesin diye
Beni deli divane edesin diye
Biliyorum
Sen de bir daha dünyaya gelsen
Yine beni sevmezdin
Kahrımdan öleyim diye
Zaman ne gösterir bilemem ama hislerim bu yönde yine onu severdim herşeye, tüm yaşanmışlıklara rağmen..
Evet, severdim.
Fakat asıl sevmem gerekenleri görmezden gelmezdim.
cut.
Bir dahaa bu yolları aynı hevesle yürür müyüüüm ı ıh sanmıyorum
Hayırr aslaaa tekrar aynı hatalara dönmek çok saçma olurdu
Yeniden dünyaya gelmek istemem. Gelirsem de kimseyi sevmem.
Yeniden dunyaya gelip ayni hayati yasiycaksam ne anlami kaldi 🤦♀️
@ecstasy11 yine ayni kisileri sever miydiniz diye sormus. Haketmediklerini ve nankor olduklarini gordukten sonra sevgimi ziyan ettigim icin pisman oluyorum tabii ki
Ohoo çok var aynı kişileri sevmeyi bırak tanımak görmek bile istemezdim
Kimseyi sevmek istemezdim
Sadece bir kişi için bunu söylerim
Hayır aynı şeyleri aynı sonu bilip tekrar yaşamam
Hayır yanlarından bile geçmezdim.
Bilemicem ama sanmıyorum
1 kişi hariç severdim🙂🙃
Hayatım çok farklı olurdu
Geliceğimiz garantiyse evet 😃 peki garantimi bende onu soruyum sana
Sevmezdim.
Asla
Ne yazık ki evet.
Hayır bazı kişileri hayatıma almazdım
Asla sevmezdim sevdigime pisman ettiler be
Bitdhaa dünya gelmek istemem
Evet
Kimseyi sevmedim
@ecstasy11 sevmediğim için kendimle gurur duyarım
Aslaaa..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?