önceden sevmenin aşık olmanın delisiydim. Şimdi karşımdakinden değer görmek istiyorum ve anne olmak için evlenmek istiyorum.
sizde de böyle düşünceler var mı?
sizde de böyle düşünceler var mı?
Haklısın belli bir yaştan sonra insan aşkı bulma konusunda ümidini yitiriyor. En azından seni hayata bağlayacak bir meyven olmalı. Ama temiz karakterli dürüst birini bulmaya çalış
O sırada erkekler 😅
?
evet çok benzer düşüncelerimiz var
aşk olmadan evlenmem diyordum hala derim.
hayatıma biri girse onu çok ama çok seveceğim o kadar çok değer vereceğim ki bi saniye bile mutsuz olmasına izin vermeyeceğim derdim ama gel görki hala yalnızım :(
Çocuğun kimden olduğuda önemli. Sonra it kurt çakalla uğraşma. Çevremde çok var küçük çocuklu dul kadın. Nezaman evlendin ne zaman çocuk yaptın ne zaman ayrıldın. Çok hızlılar
Haklısın ama karşıma hoşlanabileceğim düzgün biri çıkmıyor 😅 devir değişmiş erkekler škip geçmekten ibaret duruma gelmiş. Mide bulandırıcı yaratıklar
Ama öyle deme erkek adam karı s.. Ama bir taraftanda sever yani. Sevgi boyutu sıkıntılı
Ay Çok kötüsün ya defol git
Sansür oldu İ Ğ RE N Ç S İ N yazmıştım
Cevap
7Cevap
Mutsuz bir evlilik yapacaksan çocuk asla seni mutlu edemez tecrübeli insanlardan görüş alman gerektiğini düşünüyorum
Sevgi, saygı varsa yeterli aşık olmanıza gerek yok. Üzerine çocuğunda olur tamamdır.
O bahsettiklerin yok işte sorun o. Nerde Abaza sapığı var o denk geliyor
Kadın olduğun için önüne çok seçenek çıkacak ayrıca yaşın daha genç ümidini kaybetme.
Sırf anne baba olmak için istemek doğru gelmiyor bana pek
bu ben resmen evleneceğim insanı da nasıl bir baba olur bu gözle yaklaşarak evlilik yapıcam sevme sevilme işlerinden elimi ayağımı çektim
Bende baba olmak için evlenmek istiyorum aileme bir torun vermek istiyorum bence doğru düşünüyorsun tabi değer vermeden olmaz.
Sevgi diye Birsey yok bunu sadece Zeki insanlar anlar
Sevgi diye bişey yok mu 😂😂😂😂😂
Tabiki yok
Aşk desen anlarım. Yanlış kelime kullanıyorsun tilt oldum sana şu an
Bence evlilikten uzak dur kimse ile ugrasilmaz
Bende sırf çocuk için evlenmek istiyorum
Yaş büyüdükçe demek ki
ikiside bana uzak
gayri meşru yap
Annen gibi mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?