5 yıl önce ayrıldığım eski sevgilime doğum günü mesajı atmalı mıyım?

Aradan çok zaman geçti bu süreçte hiç iletişimimiz olmadı çok da kötü ayrılmadık yarın doğum günü bir çılgınlık yapıp yazsam nasıl olur
5 yıl önce ayrıldığım eski sevgilime doğum günü mesajı atmalı mıyım?
Cevapla