Bana cocuk kocama yasli diyorlar.
Beni her sekilde mutlu ediyor kimene
Beni her sekilde mutlu ediyor kimene
Yani insanları dinleme boş ver sen evlilik yapmışsın artık bitmiş yani arada 14 yaş var zaten öyle çok inanılmaz bir fark değil 35 yaşındaki bir adam yaşlı değil oda 21 yaşındaki bir kadın çocuk değil takılma dinleme ben eşimi çok seviyorum de Çekil İnsanlar sürekli yargılayacak yani sen gidip yaş olarak kendine yakın birisiyle evlilik yapsaydın bu seferde şey diyecekler de işte seninle hemen hemen aynı yaşta seni mutlu edemez diyeceklerdi boş ver takılma çok iyi bir seçim yapmışsın emin ol
Sen şu an 21 yaşına göre bakıyorsun ve tam kestiremesem de 26 ya da 27 yaşında dank edecektir insanlar yaşayana kadar söylenilen şeyleri idrak edemezler illa yaşamak isterler bu insanın fıtratında olan bir şey bu yüzden normal senin bu düşüncede olman 35 yaşındaki kişi için bulunmaz bir nimetsin 21 yaşında korpecik her türlü seni yönetir düşüncesi olacak ama bir zaman sonra onun kafa yapısına uymayacaksin aynı şekil onunda sana uymayacak bunu da zamanla göreceksin seninle evli olup dışarıda her haltı yer bir kaç sene sonra benim sana verebileceğim tek tecrübe şu olur evlenmeye kararliysan şayet 5 yıl kesinlikle çocuk yapma çocuk sahibi olup boşanma durumun olursa çocukla hayata adapte olman her konuda problem olacak sonrasında evlenmek bile istesen çocuklu bir kadın olarak eş bulman daha da çok zorlaşacak hayat senin hayatın fikrine gelince kesinlikle evlenme 21 yaşında mesleğini eline al hayatını kur kimseye muhtaç olmayacak şekilde kendi ayakları üstünde inan pişman olmazsın
Elalemin ağzı torba değil ki büzesin, boş ver salla gitsin. Önemli olan sizin mutluluğunuz. Kimsenin lafına bakıp canını sıkma. Millet kendi evinde mutsuz diye herkesi öyle sanıyor. Aslında mutluyum da demeyeceksin. İnsanlara batıyor, her türlü kıskanıyorlar. Ya da böyle diyenlere direk sanane diyerek laflarını ağızlarına tıkacaksın.. Bir kere ağzının payını alan daha da konuşmaya cesaret edemez..
Arasında yaş farkı olan çiftler de şunu fark ettim. Çiftler asla sorun yapmazken hatta bu yaşla dalga geçerken yani birbirlerine laf atıp birbirleri ile uğraşırken çevredeki insanlar çok daha rahatsız oluyor. Açıkçası bunun nedenini anlamadım ama üzerine de çok düşünmüyorum. Kim Ne derse desin umursamadan birbirinize odaklanarak ilişkinize devam edin yaşayın. Bu hayat sizin hayatınız bu ilişki sizin ilişkiniz kime Ne.
Cevap
60Cevap
Mutluysaniz kimin ne dediginin ne onemi var? Insanlar mutlu olamamadiklari icin baskalarinin mutlu olmalarini da kaldiramiyorlar. Bu arada ben de 23 yasindayim ve olgun erkek seviyorum. Yasitlarimin ergenlikleriyle ugrasmak istemiyorum. O yuzden cok imrendim sana 😅 mutlulugunuz daim olsun
Aranızdaki duygusal bağı bilemeyiz ama diyelim bir çocuk yapma kararı aldınız çocuk 15 yaşlarına geldigi zaman babası 50 küsur yaşlarda olacak yani epeyce yaslanacak. Maddi durumu iyiyse yine problem yok ama şöyle düşün sen 30 lu yaşlarda iken eşinin yaşı çok ilerlemiş olacak. Tabii sizin tercihiniz seçiminiz, mutluluklar dilerim.
Şimdi düşünüyorum o kadar yakışıklı baby face efendi yaşına göre insanlar varken neden baban yaşındaki biri sen bu yaşta evli isen sen 18 iken baban yaşındaki adamla görüştün demektir ve tabiki o da çocuk yaşındaki birine yetişkin bir birey gözüyle bakmış demektir sen mutluysan gerisi önemsiz kardeşim
14 yaş farkla nasıl babası yaşında oluyor?
Benim gözümde öyle başkasını bilemem kardeşim
yanında küçük mü duruyorsun? ve ses tonuda etkili olabilir. eşinle konuşmada aynı frekansı yakalayıp yansıtmak ve eşin durgun sen çok daha hareketliydende farkedilir. yaş çok belirleyici değil yani. ya tam tersi olsaydı. sen eşinden yaşça büyük ama kalıp olarak küçük olsaydın. yine takılırlarmıydı? ya da eşin senden kalıp ve yaşça küçük olsaydı yani demek istediğim tek belirleyici yaş değil. sen mutlumusun önemli olan bu. (fizyolojik iktidarsızlık ya da çocuk sahibi olamamak gibi bir durumda yoksa, genelde bu sebeplede genelde yakın yaşlar önerilir, sorun yok.)
siz mutlu olun yeter. Allah size hayırlı bir ömür birliktelik nasip etsin.
sağlıkla kalın güzel insanlar 😊
Önemli olan senin mutlu olman başkaları hep konuşacak birşeyler bulur... kulak asmamalısın.. aynı yaşta evlenip uyuşamayan mutlu olamayan ve ayrılan bir sürü çift var.. mesele yaş değil nasıl yaşadığınız..
bence a-gayet uyumlu biriniz genç biriniz tecrübeli birleşipnce samanlık seyran olur sabahlar olmasın derim ben.
Alnınızda mı yazıyor söylemeyin sizde.. Hem aradaki farkdan ziyade, senin yaşının küçüklüğü dikkat çekiyor bence biraz erken evlenmişsin
İlişkide o kadar yaş farkı hem de sen daha yeni olgunluğa adım atarken çok. İleride sorun yaşamanı istemedikleri için uyarıyorlar. Ayrıca konuşacak konu lazım geliyor sanırım insanlara.
Bir kaç yıl sonra dikkat çekmemeye başlayacak. Benim ilk yaş farklı ilişkimde 13 yaş vardı. O yıllarda ben de çekiniyordum toplumun bakışından. Sonra alıştım.
Merhaba, her şekilde mutlu olabilirsin , insanların çocuk ya da yaşlı diye elestirmeleri biraz anormal bir durum, ancak birkaç yıl sonra bazı şeylerin sende farkına varicaksin
yaşın küçük çünkü. eşin 40 sen 30 olsan sorun olmazdı mesela. Nasıl anlaşıyorsunuz ya o insanlarla? kafalarınızın uyuşması mümkün değil
sen millet için mi yaşıyorsun, bırak kim ne derse desin sen yaşamana bak
Milletin ne dediğinin ne önemi var ki boş ver bakın işinize de geç.
Yaş farkının kimseyi ilgilendirmegi ilgilendirrse neden battığıni bunu sana söyleyenlere söyle
sana insanlarin fikri onemli yoksa senin kalbinin sesimi? seviyorsan umursama onlari
Adam ağzının tadını biliyor, kapmış çıtır kızı bebeğem 😏
İnsanların söylemlerine kulak asmadıgınız sürece bu konu senin için mesele olmaktan çıkar
35 yaşlı mı ya abartmışlar siz mutluysanız gerisi teferruat
Çünkü çekemiyorlar evet bildiğin çekememzlik başka bir şey değil...
Bu sitede de çok var öyle ezik tipler.
Yaş farkı çok ama siz mutluysanız millete çenesini kapatmak düşüyor.
Onları umursama siz mutluysanız birbirinizi seviyorsanız bu size yeter yaş sadece sayıdır
siz mutluysanız dar kafalıların yorumlarından size ne
Yuhhh ama. Hiç üniversite falan okumadın mı ayrıca bu ne ya ne koca adam hevesi varmış sende
İleride eşini başkalarıyla aldatmayacaksan sorun yok
simdilik sorun olmaz ama ilerde sorunun alasi olacak bu kesin.
Büyük tencereye kücük kapak olmaz. Senin sucun yok ailende suc var bu evliligi kabul ettikleri icin.
Sana bravo sen bildiğin yoldan devam et boş konuşanlar seni etkilemesin
Elalemi boş ver, siz mutluysanız ne dediklerinin bir önemi yok.
Bence size batıyor, cevrenin ne dediği takıyorsanız sizin takmış olduğunuzu gösterir 🤘🏻
10 sene sonra anlarsın ne demeye çalıştıkları şimdi sana toz pembe gelir
Çok anormal değil millete giren çıkan yok sen mutlu olmana bak kulağını tıka
neyse üzülme arada parka götürür seni ne olcak 😂😂
onu diyenler kıskanıyor o kadar net sen takma çok güzel uyumlu çift olmuşsunuz mutluluklar
İnsanlar sadece konuşur hiç kendi hayatlarına bakmazlar
Size batmadıktan sonra başkadını s. ktir et. Benimle eşim arasında da 10 yaş var. Çok mutluyuz.
Yıllar sana seni haklı çıkarsın 🙂
En güzeli siz anlaşabiliyor anız
siz mutluysanız gerisi boş salla
Boşversene ağzı olan konuşuyor. Takma hiç kimseyi
Kimse umrunda olmasın
önüne gelen konuşuyor
sen o sikintiyi ilerde anlarsin kardiş
sen takma kaana mutluysan kimseyi ilgilendirmez
Sen mutluysan dert etme kimin ne dediğini 🤪
On dört yaş aranız neden batmasın insanlara
batar canım, çünkü beyinleri yok
Evet bencede çok haklısın bundan kime ne
Adamla elektrik tutuyorsa olabilir,
Aynen kime ne? Peki sen niye takıyorsun
“Bu konuda” insanları umursamayın.
siz mutlu iseniz sorun olmaz
kimseye takılma..
boş boş konuşuyorlar..
o 50 olunca sen 35 olacaksın yanlış evlilik.
Eşin bence sübyancı. Sen 13 yaşındayken o 27 yaşındaydı
Eşin yaşlı değil sen çocuksun
sen çocuk sayılırsın o da yaşlı
Kimseye batmasın kusura da bakmasın kimse
Cok fark yokmuş kimseye aciklamak zorunda degilsin
O zaman sorun yok takılma boş ver
Aynen oyle kime ne?
Köktlu ediyosa sorun yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?