Evlendi, mutlu mesut yaşıyor ah alanlar neden mutlu oluyor ya da biz mi öyle zannediyoruz?

Ahımın çıkmasını istiyorum dayanamıyorum ben 3 yıl oldu yoluma bakamadım surekli geldi gitti gelme gitme sebebide cn.. sllikti yapalım edelim icimde kaldın diyip durdu yillar sonra buldu bi kızı 3-4 ay içinde evlendi mutlu oluyorlar mı gerçekten var mı sizinde böyle olayınız?
Evlendi, mutlu mesut yaşıyor ah alanlar neden mutlu oluyor ya da biz mi öyle zannediyoruz?
Cevapla