
yüksek dozda aşk aldım, başkası beni kesmiyor.
Bağımlılık mı yaparsınız yoksa bağımlı mı kalırsınız?
#istanbul_bey

Terazinin hangi kefesine ne kadar bağımlılık güven ve sevgi koyacağın çok önemli tıpkı omzumuzdaki melekler gibi bir kefe günahları nefsi yalanları taşır bir kefe güveni aşkı bağlılığı taşır. Yani kısacası herşeyin dengede olanı güzel dikkat edin sağ taraf ağır basmasın...
Sağ tarafı agır basarsa nolur
Ben kimseye bağımlı olmam , kimsenin bana bağımlı olmasını da istemem
😃 bilemedim bak şimdi 😂
Yapıyorsun ☺️
Cevap
4Cevap
Oo aşırı bağımlılık yaparım, nikotin oranım yüksek 😄
Bana gercek hayatta souğk derler... ya da mesafi.. ama ben önce izlerim sonra.. severim ya da sevmem.. ortasi yok...
Ya dost, ya düşman..
AmA ganıdımı.. beni... uzun yil arkadaş oluyoz..15 senelik kiz arkadaarm var... dosttt
Hem tiryakisi olurum hem de tiryaki ederim.. Zaten böyle çıkıyor tadı..
ikisinin de olmasını isterim.
yüksek dozda aşk aldım, başkası beni kesmiyor. (hayırlı uğurlu olsun)
Ben bağımlılık yapiyormusun öyle diyorlar hatta bugün burada iş yerimde iftar yapicaz bağımlılar gelicek🤗
Bağımlı kalırım ben ya.. Henüz bana bağımlı kalan pek kişi olmadı..
Beni kim ne yapsın 😂
Bağımlılık yaptım ama bağımlı olabilme potansiyelim de yüksek 😒
Valla ben dengeden yanayım aldığın kadar verirsen iki tarafta bağımlı hale gelir bence bilirki cekip gitse o da gidecek arkasindan koşmak yok
Bağımlılık yaparım ve bensiz kişi nefes alamaz.
Ben kalıcı bağımlılık yaparım
Bilmiyorum ama bağımlılık yapmiyacagim kesin
İkisi de olmaz
Bağımlı kalmam😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?