Bi insana kırıldığımızı, hatasını nasıl fark ettirmek gerek?

Biraz uzaklaşıp soğuk yaparak mı? Açıkça söylerek mi? Aynısını hissedeceği durum yaşatarak mı? Ya da başka şekilde mi? Nasıl?
Bi insana kırıldığımızı, hatasını nasıl fark ettirmek gerek?
Cevapla