Arkadaslar ben evliyim ve eşimi de cok seviyorum. O da beni sever ve değer verir. Onu bana verdiği için Allah'a hergun şükrediyorum. Aramızda ise yaş farkı biraz fazla. Aile ve akraba arasında biraz gürültü olsa da evlenmemize engel olmadı bu durum.
Her neyse asıl meselemize gelecek olursak erkek akrabalarimdan birkaci bana eşinle para için mi evlendin dedi ben de biraz şaşırdım bunu duyduğuma. Eşim sadece düz bir mühendis yani kazancı normal seviyede öyle zengin filan değil. Ev arabası da ucuz sıradan yani. Bunlara da şükür tabi ama bazı insanlar mühendisleri zengin mi zannediyor gerçekten? Eşime söyledim o bile güldü bayağı.
Bunları söylediklerinde Allah size daha çok versin ne diyeyim hicbirsey bulamadiniz bunu mu bahane ediyorsunuz dedim. Sanırım benim genç olup da onunla evlenmem onlara batmış ve bahane arıyorlar. Siz ne düşünüyorsunuz?
Her neyse asıl meselemize gelecek olursak erkek akrabalarimdan birkaci bana eşinle para için mi evlendin dedi ben de biraz şaşırdım bunu duyduğuma. Eşim sadece düz bir mühendis yani kazancı normal seviyede öyle zengin filan değil. Ev arabası da ucuz sıradan yani. Bunlara da şükür tabi ama bazı insanlar mühendisleri zengin mi zannediyor gerçekten? Eşime söyledim o bile güldü bayağı.
Bunları söylediklerinde Allah size daha çok versin ne diyeyim hicbirsey bulamadiniz bunu mu bahane ediyorsunuz dedim. Sanırım benim genç olup da onunla evlenmem onlara batmış ve bahane arıyorlar. Siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer