Bu çocuk benden hiç hoşlanmıyor mu ya da hiçbir şey miyim onun için?

Bir çocuk var sınav zamanı 9 gün felan beraber oturduk yani konuştuk felan beni tanıdığını düşünüyorum. Genelde herkese samimi değil sadece çok yakınlarına dışarı bile çıkmıyor ara sıra yani Ben bu çocuğa istek atmıştım bir kere 4-5 ay önce o zaman hesabımda hiçbir şey yoktu o yüzden hemen bakıp geri çıkarmıştı ben de nisanın başında yine istek attım 1 hafta felan takipleştik (ortak takip ettiğimiz araba sayfaları felan var) yani eğer çıkartmak istese 2. Günde de çıkartırdı çünkü ben arabayı beğeniyordum sonradan o beğeniyordu illaki görmüştür sonra story atmıştı normal sadece maç sonucu gösteren ona baktıktan sonra beni çıkardı bir anda Bura saçma kısımdı şimdi asıl soru şu; ben bu çocuktan hoşlanıyorum sürekli sınıfının oradan felan geçiyordum ona baktığımda gözgöze geliyorduk ama ben hemen kaçırıyordum (4-5 defa olmuştur) zaten aynı kattayız sürekli karşılaşıyoruz ama sanırım çocuk bir şeyler sezdi önünden geçsem bile görmemezlikten geliyor gibi anlayamıyorum ben ona bakmaya çalıştıkça arkadaşlarının hepsiyle göz göze geliyoruz ama o beni farkettiği halde asla bakmıyor geçen yine karşılaştığımızda gözü seğirdi bakmamaya çalışıp çaktırmadan bakmaya çalıştığını hissediyorum bu kafada senaryolarımdan biri mi acaba birde neden bu kadar sert anlayamıyorum normal arkadaşta olabilirdik ama garip yani yaptığı neden bir anda instadan çıkarttı anlamadım asla yüzüme bakmıyor (gördüğü yerde bile olsam hep kafası ve gözü sabit ama gördüğüne eminim) açıklayamadım ama neden bu çocuk böyle yapıyor bana akıl verin çekingen biri olduğunu belirtmiştim dışarı karşı sert ama tanışıyoruz ve aramızda samimi sohbetlerde olmuştu yani bana göre hiç olmasa adımı unutsa bile sima olarak net tanıyor zaten yakın arkadaşlarından biri bizim sınıfta
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar lütfen akıl verin tam açıkladığım kısım yorumlarda da var
Bu çocuk benden hiç hoşlanmıyor mu ya da hiçbir şey miyim onun için?
Cevapla