Selamlar.. Herkese mutlu enerji dolu günler diliyorum.. 😛🤘
https://m.youtube.com/watch?v=ginewdXTt1Q
#heartoffire
https://m.youtube.com/watch?v=ginewdXTt1Q
#heartoffire


Bonjour!
Fiziksel olarak biridine bunu demem için aşık olmama lazım. Fiziğe bakmıyorum belli bir seviyede. Onun dışında karakterine dediğim birisi var sanmıştım ama maskeymiş. ❤
evet var..
sanki bilgisayarda yaptım sevgilimi :)
Yqni bi yakışıklı görünce diyorum ama sürekli olarak hayatımda öyle biri yok. Kendim için diyebilirim diyenlerde var
Cevap
31Cevap
Diyenim oldu tabiki.
Ama dediğim kimse olmadı...
Öyle woow olmam ben kolay kolay
Gal Gadot, henry cavill
Dediğim var. Resmen büyüleniyorum onu her gördüğümde. Saplantılı tutku yaşadığım şey. Neyse ki çok uzakta yoksa benden çok çekerdi Neymar'ım
olmaz mı be :) evli de olsa insan dusuyor. ama guzellikten baska seyler de var dustugumuz. karakter durus tepki konusma vs
Şu garinin insan olduğuna inanmıyorum
Var var, geçen dizi izlerken gördüğüm bir oyuncu için dedim bunu. 😬 Maşallah diyeyim de nazar değmesin.
Daha nazik söyleme şekilleri var ve bence kadınların çoğu da aynı olanı farklı ve güzel biçimde söylemeyi becerebilenleri severler
yeğenime diyorum sürekli kendisi 1 yaşında ama abartısız dünya güzelidir
Öyle bir güzelliğe sahip biri çıkmadı daha karşıma.
hayır öyle diyenimde yok dediğimde yok ama demek isterdim :D
Bu kadar kaba bir şekilde değil tabiki ama bir geçen bir bebeği gördüğümde söylemiştim
Dediğim oluyor ama sonra bana mı güzel sanki diyorum
Yok çünkü dünyadaki en çirkin insanlardan biriyim, ilk beşteyim.
Nalet olsun içimdeki insan sevgisine demişliğim var evet isim paylaşıp prim vermeyeceğim Margott Robbie 😎
Yani söylediğim çok oldu da, güzelsin diyen bile olmadı
Güzelsin
İlk olsun
var @DamirAdalı insan değil benim arkadaşım :):)
O yüzden iyi anlaşıyoruz yıllardır demi kaktüs 🌵😂😂
Ne ben dedim ne bana dediler en temiz iş. :D
Lanet olsun çok güzelsin beee.
Zalımın kızı
Hayır yok olmayacak
Hayır yok
Şu an o sözü kimseye söylemiyorum 😄
Hiç olmadı bugüne kadar☺️
Yok kimseyi abartmaya gerek de yok.
İnsan olmyınca ne oluyor? Uzaylı mı?
Diyenim ve dediğim yok.
Her gün aynaya bakınca söylüyorum bunu ahahah :D
Dediğim olur bazen evet 🍑
Hahah ovuyo muyum dovuyo muyum peki bu kisiyi
Oluyor tabi diyen de dediğim de🌼
Gençken derlerdi
Olmadı ama zekisin diyen oldu 😃
Evet, kendim için bunu söylüyorum:)))
Var Instagram fenomeni
bu tabir bana kaba geliyor o yüzden kullanmam.
Dediğim var ama bana söyleyen hiç olmadı
Dediğim varda içi boh gibi 😂😂😂
Diyenim de yok dediğim de yok...
Aynaya her baktığımda karşılaştığım bir kız var ona söylüyorum sadece.
itachi gaara
Hayır olmadı
Yok.
var evet
Duydum bunu 😄
Ara ara oluyor
hayır yok diwidjjd
Yok. Ama erkeklerden Jacob Elordi var
Hayır, yok
Hayır, yok
Lanet olsun yok
Simge Fıstıkoğlu
Ikiside yooooğğkkk
Var bı delim
Yok :)
Kendime diyorum
Hayır yok
Dediğim var evet 🐨
Bir kere olmuştu
Var, kendime aynada diyorum:)
türkiyede olmadı
Turkiye de olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?