32 yaşında hala öğrenci PARASIZ ve çirkin bir erkeğe aşığım çok değer verince aşırı ego yapıp gitti. Hata nerede?

Ona aşık oldum. İlk o tanıştı değer verdi. Ben hayatımın merkezine koydum onu. Bunaldım deyip geri gitti. Çok kötü şeyler oldu bir daha dönmez. Bu zamana kadar benim kadar kimse onu sevmemişti. Onu seveceğime oda inanmıyordu. Çok değer görünce değişti. İnsanlar neden böyle
32 yaşında hala öğrenci PARASIZ ve çirkin bir erkeğe aşığım çok değer verince aşırı ego yapıp gitti. Hata nerede?
Cevapla