Babilin asma bahçeleri diye anlatilir hani anlatildiğı şekliyle görmuştum başka bir gün piramitleri ilginç mimarileri geziyordum baska bir ruyamda vandaki (vandı diye hatirliyorum) bir kilisiye gitmisim işlemeli falan yaşli bir adamdan oranin hikayesini de dinlemistim sonra başka bir gün ruyamda denizin içinde 3 nehir mi kaynak mi öylr bir şey vardı garip bir şeydi (ilginc tarafi ruyamda gördugum sey gercekte de varmis ) sonra ruyamda çicrklerin ortasında gezdigimi falan görmustum sonrasında mavi saçlı bir çocuk gormüştüm ruyamda gemiyle bir geziye gidiyorduk bana destek olup hayatımi güzellestiriyordu ayrica genelde ormanlik alanlar denizler uçmak gibi baya güzel ruyalarim var en son olarak peygamber efendimizi görmustum ruyamda bir de ölüm ölü ile alakali ruyalarim var ki hiç sorma 🤣🤣🤣psikopat rüyalar da göruyorum arada milleti 100 yillik tabutundan cikarip yikiyorum falan (çürumemis cesetler)
Resim yapiyorum az çok ama hafizamda olduğu gibi çizime aktaramazsam diye hiç denemedim çizmeyi bu sey gibi kitabini okudugun şeyin filme uyarlanması gibi çogu hayal kirikligidir kitaptan sonra filmini izlemek
Evet böyle güneş ışığı vuruyordu yüzüme koltukta oturuyorum. Kucağımda bi kız bebek vardı bana bakıyor ben de ona gülümsüyorum. Çok güzel bi rüyaydı 5 sene geçti hala hatırlıyorum