Eşimden sevgi görmediğim için başkasıyla konuşuyorum. Yaptığım suç mu?

10 senelik evliyiz. Ben 31, eşim 45 yaşında.2 çocuğum var. Eşim bana defalarca ihanet etti, şiddet uyguluyor.2 senedir yatak odalarımız bile ayrı.7 aydır biriyle konuşuyorum (o başka şehirde yaşıyor). Aynı yaştayız onunla. Eşimden görmediğim sevgiyi ondan görüyorum, beni çok seviyor. Sizce hata mı yapıyorum? Eşimden boşanmak istemiyorum, ben babasız büyüdüm çocuklarımın da babasız büyümesini istemiyorum
Eşimden sevgi görmediğim için başkasıyla konuşuyorum. Yaptığım suç mu?
Cevapla