Bi erkek konusmuyosa ama surekli surekli bakiyosa sicak soguk yapiyosa gururlu egoist havali biriyse kendimize kalben nasil baglariz bu soruyu bunu becerebilen insanlar cevaplasin lutfen
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Karşındakini umursamayarak becerebilirsin bu sefer sen onun dikkatini çekersin.
Peki baktığında bakisayim mi asiri umursamazlıkta vazgecise sebep olmaz mi
Bakışmak ayrı bakış tabi ki ama bunu karşı tarafa senin için bi anlamı olmadığını da hissettir bu sefer o düşünsün bakıyor ama niye pas vermiyor diye
Haklısın bunu yapicam ama bi iki ay sonra yollarimiz ayrilacak konusmasini istiyorum artik ya off resmen bana aci cektiriyo ben kendimi cok gururlu falan gösteriyorum bu aralarda bakmıyorum ama ruyalarima bile giriyo cildiricam
İyi de neden onunla gidip konuşmuyorsun bu kadar taktik üretmeye gerek var mı😅
Zaten adim attim utangactir dedim yok utangac falan degilmis istek attim attigim dakka profilini kaldırdı ve bir kisiyi takipten cikardi resmen takip attigim saniye yapti bunlari bende sinirlendim takibi geri aldım ve artik karsilastigimda yuzune dahi bakmıyorum gormemezlikten geliyorum o da dik dik bakiyor sonra kacip gidiyo baska yerlere
Ya iyi de abi ne gerek var bu kadar şeye, erkek adam gerçekten bi kızdan hoşlanıyorsa ne istediğini biliyorsa aklı başındaysa gelir efendi gibi konuşur tanışır bişeyler yapar böyle alengirli işlere kalkışmaz gerek te duymaz zaten.
Ben de yoruldum ve sinirlenip gitmedim bugün okula dun de cikista yoktu hızlı hızlı gitmis cikista beni umursamiyo ben bi umut diyorum gun sonu diyorum bakar diyorum arada bakiyo genelde umursamiyo cikislarda arkadaşlarının yaninda yapamiyodur demeyin ben bu cocugu dort aydır arkadaşlarımdan sakliyorum ama ilgi veriyorum bakiyorum
Ve bi sey fark ettim arkadaslari bana dik dik bakıyor yanimdan gecerkerken ne konustugumu duymak icin susuyo arkadaşlari ya da hareketleri degisiyo arkadaşlarının ya da o bana bakıp bakıp kız arkadaşlarına ya da yakin olduğu bi erkek arkadaşına bi seyler soyluyo uzaktan sonra onlarda donup bakiyo
Tamam da sen bu insanın neyinden etkilendin ki bu kadar? Bakışlarından mı çok mu yakışıklı sallayın arkadaşlar böyle insanları sana ulaşmak isteyen insan bunu yapar zaten daha tanımamışsın bişe olmamış kendinizi heba ediyorsunuz hadi tanıştın hiç beklediğin gibi biri çıkmadı karşına o zaman ne olacak? Öyle niyetini belli etmeyen insanlardan uzak durun gereksiz çünkü.
Anneme anlattim her seyi annem yakisikli degil diyo bence de degil ama orta tipli biri ben bakislarina tutuldum galiba kafasini indirip alttan alttan bakıyor dun ben unuttum kafasi ile okula gittim on gune yakin gormuyodum sonra pat diye bizim sinifa girdi isi vardi hoca ile hemen çıktı zaten kalbim yerinden firladi ya
Bi de bişi daha var ben o gun siniftan çıkıyordum sadece onume bakiyordum o da arkadaşlari ile konusuyomus onumde hiç farkinda degildim kafami kaldirdim bana bakiyomus suzuyomus resmen meğer göz göz geldik kafasini hizla sallayip gozlerini ve kafasini asagi indirdi birisini seviyo diye gururuna mi yediremiyo anlamadim ki gozlerimin icine cok imali bakiyo kim gorse seviyo der kafam allak bullak
Çok ta umursama o zaman sen de dediğim gibi böyle bi niyeti varsa gelir konuşur zaten nereye kadar bakacak.
Konusmasi icin elimden geleni ardima koymuyorum artik sicak soguk yapip delirticem o zaman gelicek haydi bakalim
Ee artık orası da size kalmış
İyi şanslar
Teşekkür ederim... Sonucu bildiririm umarım olumlu olur
Rica ederim🙏 ne demek merakla bekliyorum
Bu anlattığın durumu ben bir kıza karşı uyguluyorum şu anda. isine gelirse. ben mesaj atmam dersem atmam o düşünsün şimdi. bos yapıyor çünkü bazen
İste ben adim attim sorun orada istek attim beklemeye aldi ve attigim saniye profilini kaldırdı birini takipten cikti resmen attigim dakka bende sinirlendim takibi geri cektim bugun tipine bakmadim beni görünce dik dik bakiyor yuz vermedigim icin geri çekilip kaçıp gidiyor olmadigim yerlere
Ya sana bişey sorucam kız olarak cevaplar misin. benim de sosyal medyadan konuştuğum kız canimli mesajlar atıyor bir yandan ama bir yandan da mesela bir konuyu konuşuyoruz manitanla yaparsın işte diyor. ya nasıl bir kafa anlayamadim 😃
Kanki acaba sende mi benim gibi yanlış sularda yuzuyon
Acaba sevgilinin olup olmadığını mı öğrenmeye çalışıyor
Ne alaka ya 😃 ben bu kıza senin gibi baglanmadimki. hatta son mesajlaşmayi anında sildim attım daha da yazmam ben sadece merak ettim nasıl bir kafa 😃 bir yandan 😘 emojisi atıyor bir yandan da dediğim gibi davranıyor 😃
Sevgilim olmadığını biliyor zaten
Sicak soguk yapiyo iste boyle canım cok bi tanesi de bende var cunku bi diyorum deli gibi seviyo bi diyorum tamam baska biri var beni sevmiyo
Belki de bu bir teklife isarettir bekle bence sana geri dönecek ama sen sakın yazma
Tamam bir kız olarak aydınlattigin için sağol 😃
Rica ederim basarilar dilerim dostum o kiz sana donecek bence
Kendi bilir 😃
Haklısın
Ha bir de bir şey sorucam. şöyle bir diyalog da geçmişti aramızda gecenlerde. ben baya darlanmistim numaramı vermiştim ona. hadi dedim ara da konuşalım dedim. o da şimdi olmaz zamanı var dedi. ama bugün de bir video attım izledi manitanla yaparsın ilerde dedi. ben de daha yazmadım yazmam da 😃
Kendini hazır hissetmiyordur ama senden de vazgecemiyordur o yazcak büyük ihtimalle sana yazmazsa bile sen yazma ilk
Teşekkür ederim
Rica ederim
Kolay ya baglamak ama sen baska erkek bulsana kendine
Ama ondan baska birini istemiyorum :')
Nasil baglicam peki
Taktik falan
Benimle baş edemez
Kanki kendini ov demedim karşı tarafı out etmekle alakali seyler soyle diyorum
Okey işte diyorum ya bende öyleyim eninde sonunda gelir
Zaten adim attim utangactir dedim yok utangac falan degilmis istek attim attigim dakka profilini kaldırdı ve bir kisiyi takipten cikardi resmen takip attigim saniye yapti bunlari bende sinirlendim takibi geri aldım ve artik karsilastigimda yuzune dahi bakmıyorum gormemezlikten geliyorum o da dik dik bakiyor sonra kacip gidiyo baska yerlere
Git konuş onunla
Kanki okulda herkes konusur diye konusmak istemiyorum cunku bunun cok kiz arkadasi var ve kiz arkadaslarinin hepsi pisligin teki desem yeri
Anladım o zaman sende kıskandır başkasıyla yakınlaş
Bi de bu istek atma mevzusundan bi gun sonra bi kız arkadasi ile dibime oturdu bi gunde bi kizla samimi samimi konusuyo elini omzuna atacakti az daha kiz yanlis anlar diye geri cekildi orada sozum ki artistlik tasliyo sonra dönüp bana bakti arkasına dondu ve yüzüme dogru bakti bende hic orali olmadim gozum baska taraftaydi ama olanlari goruyordum... Ona belli etmedim ama icim yandi o dakka
Ya işte manipülasyonu yapmış sana karşı
Peki napcam artik bana karsi buyuk adim atması icin
Abi cok egoist ben bugun onun ilerisinde oturuyodum o bana arkasi donuktu erkek arkadaşı donuktu bana ve erkek arkadaşı resmen bakip bakmadığımi takip ediyodu gururuna yediremiyo cok degisik biri
Seni elden kaybettiğini düşündür fakat kaybetmesinde öyle hem ona ümit ver hem de başkası olsun
Kanki artik dort aydan fazla oldu hem cok seviyorum hem de nefret ettirdi yeter ya
Güzel manipülasyon etmiş
Peki bir bucuk ay sonra birbirimizi göremeyecegimiz gercegi...
Öyle tabii ki işte ne yaparsan yap şimdi
Ama adim attim serefsiz beklemeye aldi istegimi değişik değişik hareketlere girdi oysaki ilk bakan bi seyler hisseden oydu
Yapabileceğim tek sey bakismak... Onun cok igrenc kiz arkadaslari var o kizlar benimkini doldurur bana karsi hepsi egoist pisliğin teki
Tamam şimdi çekil kendinr birini bul gözüne sok onun
Okul ortaminda ne kadar yapabilirim ki en iyisi erkek arkadaşları m ile samimi olayim
Olabilirsin
Aynı davranarak
Çıldırıcam dört aydan fazla oldu artık nereye kadar boyle