Dışarıda ki kızları gördükçe kız arkadaşımdan soğuyorum. Ayrılık için bahane önerebilir misiniz?

4 yıldır beraberiz, aynı iş yerinde çalışıyoruz. Başta boyunu, kilosunu sorun etmiyordum fakat dışarıda insanların bize bakışları beni rahatsız ediyor. Çevremde ki insanlarda sen daha iyilerine layıksın deyip duruyorlar. El ele tutuşup yürümeye utanıyorum artık. Dışarıda çok güzel fiziğe sahip kızlar var. Sürekli o kızlar ile kız arkadaşımı kendi içimden kıyaslıyorum. İyice soğudum gibi bir şey oldu. Ayrılmak için elle tutulur bir bahane önerebilir misiniz?
Dışarıda ki kızları gördükçe kız arkadaşımdan soğuyorum. Ayrılık için bahane önerebilir misiniz?
Cevapla