Merhaba arkadaşlar yaklaşık 8 9 ay ben de ekli bir kız vardı ve yaklaşık 1 ay önce buna mesaj attk tanıştık çok güçlü ve inanılmaz bir aşk yaşadık kız arkadaşıma yalan söyledim bir konuda ve çok fena bozuldu aramız bir yalan binlerce yalanı doğurdu ve yalan konusunda hassas bir insan birbirimize o kadar çok yakışıyor ve seviyorduk ki anlatamam şimdi bana bozuldu ben de ona mesaj attım çok duygusal bir mesaj acı çektiği mi sürekli onu düşündüğümü fotolarına bakınca ağladığı mı görüldü yaptı sonra sesli konuştuk bana guvenmedigini söyledi ben dedim senin neden bir tane takipcin arttı seninkilerin artmasına ne demeli dedi demek ki takipçi sayi mı mercek altına almış arkadaşlar her şeye görüldü yapmaya başladı bana şey demişti ben hayatımda böyle bir şey hiç hissetmedim dedi arkadaşlar sizce beni seviyor mu ne yapmam lazım?
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ne konuda yalan attın
Okuduğum okul konusunda
Aslında o benden üç yaş büyük ve ben onu kaybetmemek için yaşı mı büyük söyledim aynı okulda okuduk ve ben üst sınıf gibi gözükmeye çalıştım o da anladı işler çıkmaza girdi
Kötü olmuş ya
Yaşlarınız kaç
Ama bi kiz zor kabulenir bu durumu ben istemezdim kendimden kücük bi erkekle sevgili olmaz tabi herkes aynı değil ama yaşlarınız yakın ise olabilir
Arada 3 yaş var aslında karşılıklı büyük bir aşka yelken aciyorduk ve olan oldu şimdi güvenmiyor
Ama takipçi sayı mı bile saymış kaç tane artmış diye bir kız neden böyle yapar ki
Yaşlarınızı söyle ya yargilamam merk etme
Merak ediyor kiz baska birini takip felan ediyormusun bide hayatina yeni birini aldin diye merak ediyor sadece bu
Ben 24 o 27
Sevdiği için mı merak ediyor sence
Evet sevdi icin de olabilir bazen iste insan merak ediyor yeni birilerile konusuyormu diye
Aslinda yaslariniz o kadar da kücük degilmis ama kiz iste belkit sorun yaratabilir kendine
Zoruna gitmişti takipçi sayımın artması
Sence o da benim gibi acı çekiyor mudur
Ben sürekli onu düşünüyorum
Keske dogruyu söyleseydin ya
Olabilir birbirinizr bağlandıysanız olabilir düşünüyordur seni
Doğruyu söylesem sanırım iliskimiz sağlam zemine oturmazdi
Oda doğru da işte baştan dogrulari söyelemek daha doğruydu ikiniz icin mesj yaz ozür dile gönlünü al kızın
Sen peki nasil hoslanabiliyorsan kendine yaşca büyük bi kizdan cok garip geldi de
Ben ona yalan attım şimdi ben Hacettepede okudum 3 sene son üç sene Uludağ üniversitesine geçiş yaptım başta yalan söyledim hala Hacettepedeyim diye ama bir yalan bir sürü yalan doğurdu ve rezil oldum resmen güvensizlik oluştu
Aşk bu yaşın ne önemi var ki , bunları nasıl anlamazsın
Hmm yalan üstüne yalan kötü olmuş bende olsam bende güvenmezdim yani yalan felan insanın güvenini kırıyor
Olabilir sevebilirsin belkit severken yaşını bilmediyin içindir
Bence en doğrusu kıza mesj yaz doğruları anlat yalan söyledim özür dilerim senin güvenini zedelendim ama bidaha olmicak bana güven lütfen felan de kızın gönlünü hoş tut kendini affetir derim
Yaşını biliyordum ama inan çok güzel bir aşk yaşıyorduk ikimiz de sanki dünyadan kopmuş gibiydik
Anladim aşk yaşamış olabilirsin sen belliki bu aşda cok kendini kaptırmısın
O da ben de
Ee o zaman tek birsey var affedir kendini
O kadar yazdım hep görüldü attı en son benim kadar kimsenin onu sevmeyevegini ve duygusal bir mesaj yazarak veda ettim ona bile görüldü attı şimdi ben ne yapayım yüzüm kalmadı daha yazmaya
Normal sinirli sana karşı biraz bekle zaman geçsin bundan 3 4 gün sonra gire yazarsın kız şu an sana karşı kırgın bende olsam birsey yazmazdım resmen kandırmışın kızı
He valla kandirdik ama aşk işte hata ettim bakalım
Neyse olsun değdim gibi 4 5 gün gibi zaman bırak sakinleşsin sonra tekrardan yazarsın
Bakalım ne olacak
yaa kandır kızı ondan sonra he valla kandırdık de😂😂
Hee banada haber edersin
Takip ediyormu seni?
Teşekkür ederim yazarım 🙂
Yok takipten çıkardı ama telde konuştuk ben dedim senin bir tane takipcin artmış kinayeli bir şekilde dedi senin ki 10 tane artmış 😂
Demek ki seni takip etmese bile sürekli profiline bakiyor iyi bir sey ahahah
Neden sürekli bakıyor sence seviyor beni ben öyle hissediyorum
Bana da öyle geliyor hoşlanmasa bakmaz takipcilerine ya da stalkliyorda olabilir ama senin ki bence byk ihtimale hoşlaniyor senden
Ne hoslanmasi bana sen çalışma ben sana bakarım diyen kız bu aşığız sanırım
Iste hoşlantı dedime bakma seviyor anlamında
Neyse bana haber et 4 5 gün sonra simdilik bir sey yazma yazmısın yazacan kadara yeter bence
Acaba o da benim gibi mi düşünüyor mu sürekli
Düşünüyordur kesin kızı rahat bırak bi kac gün ondan sonra bakarsın
Aynen ben haber ederim sana 🙂
Düşünmese profiline felan girmez demeki aklına geliyorsun
Hadi ig sana
Teşekkür ederim 🙂
Yazdı konuşuyoruz
Sonunda cevap verdimi
Verdi baya konuştuk
Verdi sürekli beni suçluyor tabi ben de suçu mu kabul ediyorum hakkı hak sahibine teslim ediyorum canım yanıyor sürekli senin canını da yakmak istemiyorum üzülmek istemiyorum üzmek istemiyorum seni diyor geçen gün bana sana hissettiklerim hep aynı hatta yalan attığın canım o kadar yandı ki anlatamam dedi geçen gün profili mi stalcklamis sence seviyor mu
Kız üzülmüş belliki ama seviyor bence
Kendi mi toarlamam lazım dedi iyileşmek istiyorum dedi ben tabi ona aşkı mı sürekli ifade ediyorum onun biraz güveni sarsılmış ama seviyor
Sence bir kız neden stalck yapma ihtiyacı hisseder