
Klavye delikanlısı
Mafya delikanlısı
Yıldız Tilbe delikanlısı
Kanlı canlı olsun da deli mi akar yoksa akıllı mı akar kanı önemli değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Neymar delikanlısı tercihim. Hani sevdiği kadına ne olursa olsun yanında olacam diye söz verip, ayrıldıktan sonra bile sevdiğinin düğününe giderek yanında olabilen adam #Neymar
Harbiden öyle mi yapmış
https://youtu.be/CvYz7KuAOFA
Evet ben bir insanı boşuna sevmem adam gibi adam, herşeyiyle
Neymar topçu olarak severim dış hayatını hiç takip etmedim.
Benimle yaşıt akaranım kendisiyle akraba da olabilirdik 🤣
Ben herşeyini didik didik yapıyorum gölgesinin boyuna kadar bilirim 😂
Yok artık gölge boyu şu saatte sıfıra iner diyecek kadar adamın coğrafyasını ezberledin mi 🤣🤣
Yeah
Sen nasıl bir didikleyici dedektif çıktın müfettiş gadgetın torununun torurunun torunu 🤣
Neymar mı ben mi 🤣🤣
Ben mi Rus mu 😂
Cevabını sevabını bildiğin sorular soruyorsun bana 🤣🤣🤣
Tabi ki Marslı🤣
Tabi ki biscolata 😋
Hain 🤣🤣 bütün biscolata erkeklerini rendeleyecem
Pofff başımıza iş açtık valla ,
Benimde kadın marslılarla tek tek iletişime geçip "Biz dostuz Ali hariç" diyerek uyarmam lazım 😂
Senin işin zor benimki kolay. Çağırırım Türkiye de biscolata reklamı çekecez diye gelirler sonra rendelerim ama sen Marslı bulacaksın bir de erkeğini dişisini ayırt edeceksin 🤣🤣
Bişey dicem, bir emanet vardı onu verecektin ya bana şimdi tam zamanı bekliyorum ,*yedik 🤣
Emanet burada verilmez emanet alınır 🤣kurtlar vadisi izleye izleye bu hale geldim pisikolocim etkilendi🤣
Ben delikanlı tercih etmiyorum ya.
Napim delikanlıyı?
Onun eli de kanlı olur. Uğraşılmaz.
bana kılıbık lazım, höt dicem ''emret aşkım'' dicek. oh yerim öyle erkeği
Al birini vur ötekine hiç biri...
Bunları birbirine vursan kalpte kıvılcım çıkmaz :Dd
Çıkmasın zaten...
Enişte keser :d
Benle alakası olmaz..
Tabikisi
Karşıt cins yorumlarını okuyayım biraz hocam. 😀
Bahar kokusu gibisi yok, hocam. 🤣🤣🤣
Oku hocam bahar yorumları içini açsın 🤣
Hiç açılacak gibi değil hocam. İşler zor bitti bugün. 😀 Çiçek kokusu dedim de bugün şehir dışında iyi vakit geçti. 🤣🤣🤣
Mangal mi yaktın yürek mi yaktın hocam
Mangalı tercih ederim ama üstünde yürek ve dalakta olsun. 😀 Araçtan indim gezip öyle geze geze giderim dedim. Navigasyon iyi ki vardı. 🤣🤣🤣
Navigasyonsuz hayat üç beyazsız hayattır 🤣
O üç beyazı birakmadımıydık biz. 🤣🤣🤣 Gerçi kurbanda bakarız duruma göre mangalda. 😀
Biz bıraksak onlar bizi bırakmaz hocam 🤣
Gölge gibiler ama ben varsam sorun yok. 🤣🤣🤣 Şimdi balkona şehrin ortasına mangal atasim geldi. 😀
At kurtul hocam 🤣 1. Meydan mangal muharebesi başlat 🤣
Bir ara bot savaşı açarım. 🧐 Birinci mangala iki buçuk kilo et yiyerek başlarım kesin. 😀
İki buçuk kilo et canım çekti 🤣
Kanat olacak ki hocam. Geçen bir bakayım dedim fiyatı uçmuş. Hayırdır dedim çiftliği batırdınız bana mı satıyorsunuz dedim. Reyondaki karsit cins koptu gülmekten. 🤣🤣🤣
Ali babanın ciftligini açacam hocam ucuz tavuk satacam her şey halk için 🤣
Redbul kanatlandırır bilirdik fiyatlar da kanatlanıyor bizim ülkede hocam
Hocam çiftlik olursa olur her şey. Ali baba olacak benden zaten. 😀 Redbull gibi kafada da sahip olduk sonunda. 🤣🤣🤣
İşlem tamam hocam 🤣
Veli desiderooo...🤣🤣🤣
Öğleden sonra havada olacağım. Belki telefon çekmez. 😀
Havadan sudan konuşuruz hocam 🤣
Konuşuruz hocam. 😀 Havadan yazarken suya inerim.🤣🤣🤣 Wp in yaparız. 😀
Yaparız hocam ben şimdi öbür tarafa uçuyorum acayip uyku bastırıyor küt gidebilirim 🤣
Şimdiden geçen güzle olsun
Seninde gecen güzel olsun hocam. Ben biraz takılıp uyurum.
Uykun varsa durma bile. 😀
İyi uykular... ☺️🙏
Teşekkürler hocam iyi takılmalar benim pilim bitti 🤣
Teşekkürler hocam. Benimde birazdan biter. 😀
İyi geceler hocam
Teşekkürler hocam damada. ☺️
Sana da. ☺️
İkisi bir arada gibi olmuş hocam, duble. 😃
Eig veren ellerin dert görmesin. ✨🙏
Cevap
5Cevap
Zekası olsun da delikanlı olması şart değil
Getirin oradan bir 150 Iq bilim insanı sister sevecek :dd
Tabi bıradır zjxjjx 😂😂😂😂
İnsan olanını tercih ederim.
İnsanlık yoksa zaten hiç bir şeydir.
Eski mafyalar. Godfatherlar nerde kaldı be
Hiçbiri yok
İkiside birbirinden beter o yüzden istemem ikisini de
Hiç ama hiç istenecek tarafları yok haklısınız
Klavye delikanlısını.
Zararsızdır ve boş yapar. Muhattabına almazsan etkisini bile hissetmezsin. Ama diğerleri öyle mi 😂
iyi birisi olsunda ne olursa olsun mafyaligi bana sokmez 🤨
Böyle berbat bir tercih mi olur yahu?
İşkence mi bu?
İkisininde Allah belasını versin
KARADAYI dizisindeki Mahir olsunduu ✅
Mahiri getirin buraya :d
Yıldız Tilbe delikanlısı nasıl
Delikanlım şarkısında bahsettiği delikanlı
Hm... Şimdi anladım.
Yıldız tilbe delikanlısı daha neseli cana yakın olur. İnsan olur. Adam olur adam.
İstanbul beyefendisi delikanlısı
İstanbul beyefendisi zor bulunur
O zaman ithal İstanbul beyefendisi bulalım
Bak ithal bulunabilir. Bizim ülke bu sıralar çok ithal yapıyor. İthal İstanbul beyfendisini de bulunacaktır
Hönk? 🥸😳
Hönk Min Son var ama Tottenham oyuncusu bir Koreli o olmaz. Umarım istediğiniz gibi bir beyefendi ile karşılaşır ve mutlu olursunuz
Ahahah allah seni, kim o kız ilk kez duyuyorum
Tottenham Min Son yazınca çıkar google görsellerden bakınız. Beğenirseniz size istemeye gidecek bir Türk heyeti ayarlarız :d
Madem Asya'ya açıldık o zaman Hintli olsun Koreli istemem 😝
Hintli dizilerden beğendiniz birini alabilirsiniz
Zeki ve zengin bir delikanlı olmak isterdim 😂
delikanlı adam her yerde delikanlıdır
Burak özçivit hayranı olan me bunu beğendi
Hiçbirini...
Ne mafya ne de klavye.
en büyük efelik efendiliktir
Hiçbirini de seçmezdim.
Mafya olsun
Silahlar patlayacak
Öyle
Delikanli olsun
Beyefendi
Mafya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?