Selam KS ahalisi! Diyelim ki sevgilinizle her şey günlük gülistanlık. Sonra zamanla ona bir haller oldu ve değişmeye başladı. Eskiden gayet kibar ve nazik olan adam / kadın birden ağzını bozmaya, kaba laflar etmeye başladı. Tabiri caizse iki lafından biri küfür oldu. Böyle bir durumda sevgilinizden uzaklaşır mıydınız?Yoksa bak bozma ağzını, ben bozarsam o zaman görürsün diye atarlanır mısınız? 😅😂
Ağzı bozuk sevgili sizi kendisinden uzaklaştırır mı?
İstemsizce soğuyorum ben kötü üslupla karşı karşıya kalınca. Küfürden zaten tiksiniyorum, ki ağzı bozuk insanlar en ufak bir sinir anında dahi karşı tarafa da sarf edebiliyor, buna tahammül edebileceğimi sanmıyorum üstelik başta nazik ve kibar olup, sonrasında böyle olmuşsa daha da beter benim gözümde. En azından başta ona göre davranırsın, hayatına alırsın ya da almazsın. Olduğundan farklı biri gibi davranması bile soğumama sebeptir zaten, ister ağzı bozuk olsun, ister başka bir durum olsun. Sonuç olarak erkekte de, kadında da fazla itici bulduğum durumlar bunlar...
İşte bunda ince çizgi var. 'Tabiri caizse iki lafından biri küfür oldu' olayı hemen olmuyor zamana yayılıyor ama aslında değiştiği için değil gerçek yüzünü seviyesini gösterdiği için oluyor. İlk tanıştıklarıyla bu şekilde davranmıyorlar çünkü karşıdaki kişiyle henüz sağlam bağ olmaz haliyle kabalık hemen rest yemelerine sebep olur. Bunu bilen küfürbaz erkekler bir müddet sabrediyor tavladıklarından emin olduklarında ''samimiyim'' ayaklarına yatıyorlar. Saygı da böylece yerle bir oluyor. Elbete itici davranış ama zaman geçmişse duygular yoğunlaşmışsa her tür acı laflarını küfürlerini kaldırıyorsun işte kişi gözünden düşse bile.
İster istemez soğukluk beslerdim, böyle bir davranıştan sonra. İnsanlar birini sevdikten sonra onu elde etmek için binbir türlü takla atıyor ya da atıp tutuyor, karakterini sevdiği sandığı kişi üzerine göre değiştirmiş gibi yapıyor. Halbuki hedefine ulaştıktan sonra ne olduğu gün yüzüne eninde sonunda çıkıyor. İlk başta kendi gibi davransa ve karşı tarafta ona göre kararını verse ya da sevdiği uğruna değişmeye karar verdiyse de bunu adam akıllı yapsa gelecekte bu sonradan ortaya çıkma olayı yaşanmayacak. Böyle bir duruma en yakışan söz bence Mevlana’dan gelir.. Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol...
Sevmediği mi belli ettiğim halde devam ediyorsa evet. Zaten inadına yapıyor demektir. İnatla gemi yürümez ve karaya vurur. Ondan sonra liman yansa ne, yanmasa ne :)
Hiç sevmediğim şeylerden birisii küfürlü konuşulması hiç tahammül edemiyorum çok itici geliyor bana. Sadece bana karşı değil ben yokken normal çevresiyle konuşurken de bu tarz konuşmasını istemem. Önce kendisini uyarırım sevmediğimi biliyorsun vs derim uyardıktan sonra devam ederse soğurum ve ilişkimi bitiririm.
Ağzım bozuktur😏 hayatımdaki insanın da ağzının bozuk olması beni rahatsız etmez tabii yerine göre kullandıktan sonra. He beğenmeyen de küçük oğluna almasın. Hiç kibarcık olmadım olmam da!!
Evet çünkü ben hayatımda küfür kullanmayan biriyim. Nadiren ederim belki o kendini rahat hissetmek için küfürlü konuşuyor olabilir fakat askerlik arkadaşı yok burada. Bir süre sonra saygı gider o ilişki yürümez yürümüyor da
Haddini bilmeyip ulu orta yapıyorsa kesinlikle hoşlanmam çoğu insan refleks anında kaçırabiliyor fakat günlük muhabbet esnasında argo konuşulması beni çok rahatsız eder arkadaşlarımla da muhabbetten soğutur beni ki hal böyleyken partnerimden soğumak kaçınılmaz.
@Reffins kiminle takıldığın önemli Türkiye de herkes aynı diyebilmeniz için her kadını tanımanız gerekir 3 5 kadın tanıyıp genelleme yapmak biraz kaba bir davranış🤷♀️
@Reffins haklısın ama genede bu herkesi aynı kefeye koymak için neden değil başkaları yapıyor diye bizde yapmak zorunda değiliz 🥴 velhasıl yanında nasıl insanları görmek istiyorsan onu görüyorsun bence de kız erkek hatta ufacık çocukların bile ağzında küfür - ki basit detay bu zamana göre- olması hiç hoş değil samimiyet göstergesi sanılıyor çok fazla küfür etmek qma yinede çevremdeki insanları ona göre seçiyorım tabikiii küfrettiğimiz anlarımız oluyor fakat bunu yaşam biçimi haline getirmiş insanların samimiyetine inanmam o yüzden genelleme yapmanı istemedim kendi adıma kuru yanında yaşta yandı 🤷♀️
bir insandan sırf bu yüzden nefret edebilirim. bu şekilde konuşan kişinin sevgilim olması ya da o an çok sinirli olması buna göz yummamı gerektirmez. kaldı ki ağzı bozuk ne dediğini bilmeyen biriyle biriyle anlaşamam
Hayatıma hiç sevgilim olmadı sadece lisede bir kız teklif attı sadece 2 gün tanıştık ağzı çok bozuktu yol verdim direk bana bırakmadığı laf kalmadı kadın diye sustum yoluma devam ettim.
Özellikle erkeklerin ağzı bozuk olur. Bu çok sinir bozucu katlanmak istemem böyle düşüncesiz insanları sevmiyorum. Ağzına mayasıl vurmuş gibi susmaz bazısıda car car car