Yasak ilişkiler neden bu kadar normalleştiriliyor? Bekar insanlar varken neden evlilere veya sevgilisi olanlara yöneliyor insanlar?

Artık evli olanlarla ilişki yaşamayı veya sevgilisi olan biriyle ilişki yaşamayı insanlar neden normal buluyor? Bir tek bana mı iğrenç geliyor? Bekar insanlar varken gidip evli ya da sevgilisi olanlara yönelenler iğrenç değil mi, ayrıca kendisine yapılsa dünyayı başına yıkacak insanlar neden yaparken utanmıyor, artık her şey mide bulandırıcı hale gelmeye başladı
Yasak ilişkiler neden bu kadar normalleştiriliyor? Bekar insanlar varken neden evlilere veya sevgilisi olanlara yöneliyor insanlar?
Cevapla