1 yıllık evlilikte ömürlük eziyet erkekler bı baksın soruma?

Eşimle 6 yıldır tanışıyor dum o zamanlarda ufak tefek tartışıyorduk ama hiç bu kadar olmuyordu evlendik Bir ay sonra olaylar patlak vermeye başladı önce grip oldu Ben bir şeyi birkaç kere söylediğim için yatakları çarşafları odayı darmadağın etti sinirinden şaşkınlıkla kaldım sonra bana eli kalkmaya başladı 2 ay sonra da hamile olduğumu öğrendim zaten hamileyken de şiddet uyguladı kendisi veteriner çok yoğun çalışan bir insan bu yüzden hep anlayışlı olmamı ister ama kendisi bana hiçbir zaman anlayışlı olmadı evlendiğimizden beri atan Kendi paranı Kazan diyor Ben atanamamış Bir öğretmenim hamileliğimin son aylarında iyi davrandı tabii ben karnım burnumda olana kadar gidip bunun çayını da kendim doldurdum yemeğimi de kendim yaptım kusa kusa yemek yaptığımı bilirim. daha sonrasında ailemin yanına geldim hamileliğim tehlikeliydi bunca stresin üzerine bir sürü rahatsızlık çıkmıştı ani doğum yaptım lohusaligimda aldığımda bir süre ailemde kalıp evime geçtim ilk başta telefondan eve gelmem istemedi ben sana bakamam çalışıyorum yorgunum ailenin yanında kal dedi ama insanın evi gibisi yok ben evime gelmek istedim evime geldim yine yemek iş her şeyi kendim yaptım birkaç kere iyiliğini gördüm ama lohusalık stresi her şeye ağlıyorum dayanamadı birkaç kere beni hırpaladı yerden yere vurdu bebeğime altın takılmıştı Ben onları saklamıştım güvence olsun diye çünkü bana hep atan ben sana bakmak zorundamıyım falan dedi lohusalık döneminde 5 kere şiddet gördüm 2 hafta evimde kaldım oysa dayanamadım ailemin evine geri döndüm ben oradayken gitmiş telefonundan pis kadınlara bakmış eve geldiğimde gördüm sana sinirinden baktım dedi her seferinde fiziğime laf sokar beynime hakaret eder çok yoruldum böyle olduğunu bilseydim asla evlenmezdim bebeğim için güçlü durmaya çalışıyorum ama yine tartıştık hayatımda ilk defa mumbar temizledim bir organi yırtıldığı için çöpe attım canım dedi ağlaya ağlaya temizledim O bir nimet onu çöpe attığın için canım dedim deyip üste çıktı dünden beri konuşmuyoruz resmen ölsün diye dua ediyorum ayrılamıyorum da yeni evlendim bir umut düzelir mi diye hep bekledim vursaa'da küfür etse de hak ettin diyor artık ölmeni istiyorum dedim bütün mal varlığımı ailemin üstüne yapayım senin gibi bir insana kalmasın dedi az önce Evden giderken hem ağzıma sıçıyor hem de hemen Barış ayım istiyor barismayincaa da yine daha kötü davranıyor benim ne yapmam gerekiyor nasıl davranmam gerekiyor özellikle de erkekler lütfen bana bir akıl verin ne desen yapıyorum kilodun muhabbeti ne kadar hazırlıyorum yemek yapıyorum hep bir eleştiri tuzlu eksik salçası fazla bıktım artık bir tane oğlum var 2 aylık ona sarılıp sarılıp ağlıyorum bana bir fikir verin sorun bende mi cevap veren herkese teşekkür ederim
1 yıllık evlilikte ömürlük eziyet erkekler bı baksın soruma?
Cevapla