Sevgilimle konuşurken eski sevgilisinin adı ile hitap etti bana ayrılmalı mıyım?

Arkadaşlar lütfen akil verin sevgilimin doğum gününü kutladım benimle ilgilenmedi yani beklentimin altındaydı başka kız arkadaşım. vardı daha çok onlarla ilgilendi vs sonra bu gün ona bunu sordum falan çünkü dilek dile dedim başka kız için diledi iyi eş bulsun neden bunu yaptın dedim onalri neden muhattabina alıyorsun vs o da ilk dileğim sendin eda dedi ben eda değilim ya eda eski sevgilisi bu kadar rezervasyon kutlama cabamin teşekkürü bu muydu ya çok zoruma gitti akıl verin dilim sursti diyor daha önce de yapmıştı böyle bir şey
Sevgilimle konuşurken eski sevgilisinin adı ile hitap etti bana ayrılmalı mıyım?
Cevapla