Yüzükle ilgili sorduğum soruya üşüşenler buraya bakabilir mi?

Beni aç gözlülük, görmemişlikle suçlayan beyinsizlere not; sevgilimle bu konuyu konuştum. 8.500'e yüzük beğendiğimi söyledim. Bana böyle şeyler bir kere oluyor, tabiki istemek hakkın, sen benim için çok değerlisin, en iyilerine layıksın, sen hangisini istiyorsan beğendiysen o olsun dedi. Bu da bir tarafınıza girsin. Sizin gibi kanka heriflerle karşılaşmadım çok şükür. Gerçi karşılaşsaydım da bir ayda ne mal olduğunu anlar bırakırdım. Bana sanki 50 binlik yüzük bekliyormuşum gibi acımasızca yargı dağıttınız sözde. Her şeyin fiyatının bu kadar uçtuğu bir devirde evlilik teklifi gibi basit olmayan, bir çift için en önemli anlarından birinde verilen ve sevgiliminde dediği gibi hayatta bir kere olan bir yüzüğe 8.500 cidden uçuk bir rakam değil. Bo*kunuzda boğulun. :)

Sizin gibi mide bulandırıcı insanlarla burada kavga edip sizlere değerli zamanımı bile ayırmayacağım. Bu soruya gelen cevaplarınızın hepsini sileceğim boşuna yazarsınız. Gerçi sizin boş vaktiniz çok, vurunca tık tık ses geliyor hepinizden. :)
Yüzükle ilgili sorduğum soruya üşüşenler buraya bakabilir mi?
Cevapla