Çocuğun eski ortamı öyle İstanbul Avrupa yakasında genç parası var arkadaş ortamı tam zengin züppe bundan dolayı daha sevgili olmadığımız için flörtken benimle her konuştuğunda yükseliyor ertesi gün haber alamıyorum yazlığa geçicem diyor ben de beyaz tenli mavi gözlüyüm muhtemelen bana benzeyen birini bulmaya çalışıyordur ruslardan
Güncellemeler
+1 yıl
Adam gibi yorum yapacak, çocuğun yaşadığı ortamı ve beni değerlendirip ona göre yorum yapacaklar yapsın sadece😊
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel soru ☠️
Flörtümle bi şey yaşamadığım için Rus esc^larla yaşadı, sizce?
Seçici olması abaza olmasını değiştirmez. Kaliteli insan Seksi konuşmaz. Kendiliğinden olur. Ha bire parayla escort arıyorsa. Seninle her konuşmada yükseliyorsa abazadır. Onu korumaya çalışma. Oda abaza olduğunun farkında
Benimle sarhoş değilken hiç seksi konuşmadı ki sarhoşken Hatta korktu sarhoşum sana kötü bi şey diyebilirim diye ve parayla ilişkiye girmemiş aranmıyor öyle
Sarhoş ayağına sana yavşıyor. Madem sarhoşken kendini tutamıyor. Neden sana sarhoşken korkup kötü birşeyler diyebilirim desin. Sarhoş felan değil. Abazanın teki. Gözünü seveyim , mavi mavi gözlerin var. Aç su gözünü
Kanka saff mısın sarhoşken adam kendini tutamıyor bana yazıyor normalde de yazıyor ne yani sarhoşken insanın eli ilk sevdiğini aramaya gider beni aramayacaktı da kimi arayacaktı
Harbi safsın. Abazaya aşık olmuşsun. Anca aklına fanfini finfon gelince aklına geliyorsun. Sende sana başka yazan olmayınca. Boşta olunca bunu bir şey sanıyorsun.
Ya resmine bakınca abaza sensin bu çocukla da ben ciddi düşünmüyorum ama sen bana hakaret ediyosun çünkü herkesi kendin gibi düşünüyosun. Çocuğun fan fin fonu direk yapabileceği çok kız var etrafında öyleyse neden benimle zaman kaybetsin senin mantığında bakıldığında kendinle çelişiyorsun
Birincisi hakkımda yorum yapacak bı bilgiye sahip değilsin. Huzurlu bir hayatım var. Senin soruna gelecek olursak zaten sana söyledim onun ilgisini diğerleri çekmiyordur. Siz her kıza yazmayınca ama beğendiği tarzda kıza yazanlara abaza demiyor musunuz. İyi kuzum o zaman. İlerde üzülünce anlarsın.
Ben senin hakkında bir şey söylemedim. Ve sanada hakaret etmedim. Tipini sevip sevmediğin beni ilgilendirmez. Senin içinde bulunduğun durumda karşındakine abaza dedim. Abaza olmasa escort aramaz. Escort arayacağını düşünmezsin. Sana benzeyen birisini arıyorsada bu bı saplantıdır. Senin yorumunda realist oldum. Gerçi bir çok yorumda realist olurum. Pandoranın kutusu gibi gizemli yaklaşmayıp kulak vermeni isterdim.
Yalnız değilsin hanımefendi 😊 sana tatlı bı iltifat edicem ama farklı bir yere çekme. Güldüğünde dudağının kenarı ile yanağın arasında çıkan çukur da sakla beni 💙 :) etmemin sebebi gülümsemen sonunda 😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence çocuk abaza. Sende kendini değerli sanıyorsun.
Abaza önüne gelenle takılırdı ayrım yapmazdı. Bu benim tarzımda istiyor. Türk kızlarını tanımıyor bile
Seçici olması abaza olmasını değiştirmez. Kaliteli insan Seksi konuşmaz. Kendiliğinden olur. Ha bire parayla escort arıyorsa. Seninle her konuşmada yükseliyorsa abazadır. Onu korumaya çalışma. Oda abaza olduğunun farkında
Benimle sarhoş değilken hiç seksi konuşmadı ki sarhoşken Hatta korktu sarhoşum sana kötü bi şey diyebilirim diye ve parayla ilişkiye girmemiş aranmıyor öyle
Sarhoş ayağına sana yavşıyor. Madem sarhoşken kendini tutamıyor. Neden sana sarhoşken korkup kötü birşeyler diyebilirim desin. Sarhoş felan değil. Abazanın teki. Gözünü seveyim , mavi mavi gözlerin var. Aç su gözünü
Kanka saff mısın sarhoşken adam kendini tutamıyor bana yazıyor normalde de yazıyor ne yani sarhoşken insanın eli ilk sevdiğini aramaya gider beni aramayacaktı da kimi arayacaktı
Harbi safsın. Abazaya aşık olmuşsun. Anca aklına fanfini finfon gelince aklına geliyorsun. Sende sana başka yazan olmayınca. Boşta olunca bunu bir şey sanıyorsun.
Ya resmine bakınca abaza sensin bu çocukla da ben ciddi düşünmüyorum ama sen bana hakaret ediyosun çünkü herkesi kendin gibi düşünüyosun. Çocuğun fan fin fonu direk yapabileceği çok kız var etrafında öyleyse neden benimle zaman kaybetsin senin mantığında bakıldığında kendinle çelişiyorsun
Birincisi hakkımda yorum yapacak bı bilgiye sahip değilsin. Huzurlu bir hayatım var. Senin soruna gelecek olursak zaten sana söyledim onun ilgisini diğerleri çekmiyordur. Siz her kıza yazmayınca ama beğendiği tarzda kıza yazanlara abaza demiyor musunuz. İyi kuzum o zaman. İlerde üzülünce anlarsın.
Tek ben ilgisini çekiyorsam bu abaza olmadığını gösterir.
Valla sen beni hiç göremeden bu kadar atacak bilgiye sahipsen ben senin yüzünü görünce yorum yapacak bilgiye sahibim tipe bak git ya ne beklenir ki
Ben senin hakkında bir şey söylemedim. Ve sanada hakaret etmedim. Tipini sevip sevmediğin beni ilgilendirmez. Senin içinde bulunduğun durumda karşındakine abaza dedim. Abaza olmasa escort aramaz. Escort arayacağını düşünmezsin. Sana benzeyen birisini arıyorsada bu bı saplantıdır. Senin yorumunda realist oldum. Gerçi bir çok yorumda realist olurum. Pandoranın kutusu gibi gizemli yaklaşmayıp kulak vermeni isterdim.
Eskort aramıyor ya ortamı o şekilde arkadşaları parti yapıyor bunu da çağrıyolar
Bence anlattığı gibi birisi değil. Neyse konuyu kapatalım. İleride anlarsın beni
Tamam teşekkürler yazacaktım ben de sana hadi by
Hala uyumamış 😂
Müslümanım oruç tutuyorum sahur var 😀
Yalnız değilsin hanımefendi 😊 sana tatlı bı iltifat edicem ama farklı bir yere çekme. Güldüğünde dudağının kenarı ile yanağın arasında çıkan çukur da sakla beni 💙 :) etmemin sebebi gülümsemen sonunda 😊
seni takmaz onlar..
Seni takmaz o adamlar abi, ben kızım beni kendinle bir tutma istersen
😆😆yazik sana
Off neye kudurdun zengin adamlar çok mu kudurttu seni
İlginç bir olay
Aslında normal o orada yaşıyor çünkü öyle bi ortamda ve biz sevgili değiliz henüz
Bilmiyorum yani ben bir kızla flört ederken bana diyemiyor diye gidip birinin altına yatsa irtibatı keserdim anında
Aynı şey değil
Olsun
Evet anladım bu da senin düşüncen benim de midem almadı zaten ama bana olan sevgisini hissettiğim için şans vermiştim neyse geçti artık
Sende mi avrupa yakasındasın
Yok be ben Antalya’da küçük bi yurtta
Saçmalık
Saçmalık