Sevgilime reglyim kötüyüm diyorum gel sarılayım geçer diyo?

çarpıcam bi tane ya kendime bile tahammül edemiyorum yeter artıkkkkkkk biraz insan olun
Güncellemeler
+1 yıl
ayrılsam mı?
Sevgilime reglyim kötüyüm diyorum gel sarılayım geçer diyo?
Cevapla