Bana çok fazla yanlış yapan bi kadınla evlenmek üzereyim çok seviyorum ama sizce doğru yolda mıyım?

Bana çok fazla yanlış yaptı ama her seferinde gönlümü almayı bildi. Ona gerçekten aşığım kimseyi sevmediğim kadar sevdim o da beni seviyo biliyorum her halimi kabul edip sevdi hemde yargılamadan. Yakın zamanda evlilik planlıyoruz. Ailem ve çevremde maalesef onun hatalarını gördü ve evliliğimize karşılar. Ben herşeye göğüs gererdim ama sevgilim benimle bi konuşma yaptı. Benim için ailenle aranın bozulmasını istemiyorum çünkü ailene çok değer veriyorsun onlar olmadan yarım kalırsın belki evliliği biraz ertelemeliyiz ya da tekrar düşünmeliyiz dedi. Ya bilmiyorum benden vazgeçebilmesini hazmedemedim. Bide işi yokuşa sürüyo sanki istemiyo anlamıyorum. Çok sevdim çok bağlandım bırakamam ki. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Bana çok fazla yanlış yapan bi kadınla evlenmek üzereyim çok seviyorum ama sizce doğru yolda mıyım?
Cevapla