Evlenirmisiniz...
Annem diyo ailesi ailemize uygun...
Dul başka oğlan var... ama annem diyo sana göre deyil... acaba
Annem diyo ailesi ailemize uygun...
Dul başka oğlan var... ama annem diyo sana göre deyil... acaba
Bu zamanda sadece eş ile evlenmiyorsun. Aile çok önemli. Kişi güzel olup ahlakı noksan ise ne işe yarar. İki sene sonra pişmanlık duymaya gerek var mı?
Kalp hastalığı sorun edilecek bir hastalık değil. Düzenli kontrolleri var. Yapısal bozukluklar bir şekilde düzeltilebiliyor. Düzeltileme de yaşam kalitesi takviyesi yapılıp hayatına devam edebiliyor.
Hiç kimse sağlığına güvenmesin. Kendisiyle böbürlenenleri Allah sevmez. Biz O' na aitiz. Gün gelende başımıza nasıl bir musibet verir bilemeyiz.
Mutluluğun kimde olacağını bilemezsin. Kor Ateş gibidir. Hangi gönülde yanar bilemezsin.
Dogruda... doğuştan hasta.. yüzde bilmem kac emekli... bide akşam halde calış... iyo..
Babam onun memeleketini sevmiyo, ama bana saygi duyar..
Oğlan komik.. biri.. ama kel şişko...
Aile si aileme denk...
Huyu iyi.. ama görünüm.. beyenmedim pek... ailelerimiz anlaşir...
9ğlanla cok oonuşmadım... ama şakacı biri... bilmiyorum
. anlaşabilirmiuim.. ayni evde oldumubfarklı
Cevap
2Cevap
Aileler genelde kendi beğendiğini isterler ama burada sanırım daha çok uyuşmayan kriterler var çoçuğu varsa ister istemez eski eşiyle irtibata olucak
Cocuğ yok...
Dulun..
Ama 2 eşi olucağm icin... ilkleri benle yaşamamış olucak...
Bekar hasta olanjn mesleyi cok iyi deyil... görünüş orta...
Dul mesleyi iyi okumuş...
Aslında bende okudum...
Ama dul cok geziyo aktiv... ben evde keyfide severim
Kimde gönlüm var?
2 aday dedim, hangisini diyon dul? Bekar hasta?
Dul.. kafa dengi olgun karizma var
. ama o dul ben bekar..
Bekar hasta... karizma deyil... ama ikimizde bekar
Problem... o mesela bekar hasta oğlan.. bence annesine direk der.. böyle böyke cay icdik... gibi...
Dul efendi... olgun o demez bence... ama dışarda bjri görse adım cikar dul... o sonucda
Özelden konuşa bilirmiyim..
İş evlilik boyutuna gelince dış görünüşten maddiyattan daha öncelikli şeyler var bence
Ne mesela
merhametli biri mi
Sohbet etmekten vakit geçirmekten bıkmayacağım biri mi
Birlikte bir yola çıkmak istiyorum ama ilerde beni pişman edebilir mi
her koşulda benim yanımda dura bilir mi
Kötü günümde bana sırtını döner mi
Aynı eve girdiğimizde birlikte vakit geçirmekten keyif alabilir miyiz
Eş olacağız ama bir olabilecek miyiz
Sen kendin ne düşünüyorsun
Cok kararsızım.. evlenmek istiuorum 2 secenek var...
Yengem dedi iyi düşün...,1 kere evleniyo insan ömür gecirceksin... gibi
Eger sorun etmeyecekse ve her şeyde destek olacaksa bekleme
Annem diyo cirkin olmasi avantaj , başka kizlar bakmaz... ailesi uygun... yakjm arkadaşim diyo hasta ölür dul kalirsin... o oğlan ama bekar...
Dul 1 tane var cok bakimli sürekli geziyo aktiv... annem diuo cok süsslü erkek iyi deyil, sana göre deyil gibi
Bana bi ulaşana fm dn
Cevap bekliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?