Flört ettiğim her erkek neden , karakter olarak çok nazik biri bile olsa beni tanıdıktan sonra maço bir karaktere bürünüyor. ?

Kesinlikle benimle ilgili bundan eminim. Ama sizce neden , neden ya nasıl bı enerji veriyorum. Bulmaya calisyorum ezik bir karakter de değilim. Lütfen insan psikolojisi anlayan ya da kadin erkek ilişkisi iyi anlayan biri yorum yazsin?
Flört ettiğim her erkek neden , karakter olarak çok nazik biri bile olsa beni tanıdıktan sonra maço bir karaktere bürünüyor. ?
Cevapla