Sevgilimle 3 aylık ilişkimiz var ve çok sık tartışıyoruz ve haklı haksız arıyoruz ilişkide ne yapmalıyım?

Bazen ikimizde kavga etmekten çok yorulduğumuzu etmememiz gerektiğini söylüyoruz ama tekrar en ufak bir sebepten kavga ediyoruz birbirimizi seviyoruz ve 1 yıl içinde evlilik düşünüyoruz ama ne bu şekilde kavga etmek bizi çok yıpratıyor onun sert ve kendi kesin çizgileri olan bir yapısı var bende de biraz inatçılık var ben ona göre daha duygusalım nasıl olucak bu şekilde devam edecek mi bilmiyorum
Sevgilimle 3 aylık ilişkimiz var ve çok sık tartışıyoruz ve haklı haksız arıyoruz ilişkide ne yapmalıyım?
Cevapla