Eski sevgili rahatsız olduğunu bildiği halde niye hala ısrarla kanka demeye devam eder?

Çok yakın arkadaştık 2 yıla yakın kankadan da öte dosttuk birlikte çok egleniyorduk birbirimize çok yakın olmaya başladık aynı iş yerinde çalışıyoruz aynı bölümdeyiz bütün gün dipdibeyiz hala, işler dostluktan baya bi üste flörtüğe geçti aman Yarabbim nasıl mutluyuz bir görseniz bi ilişki denedik sevgili olduk hatri sayılır o kadar şey yaşadık ki 1 hafta da ayaklarım yerden baya bi yuksekteydi ve sonra geldi bana olmuyor dedi üzgün olduğunu herseyin karşılıklı oldugunu ama sorunları olduğu icin yapamadığını söyledi ayrıldık arkadaş kalalım dedi tamam dedim ama o kadar üzüldüm o kadar ağladım ki, defalarca bana bi geldi bi gitti hiç git gelme bana diyemedim kalbim o kadar kırık ki oda çok iyi biliyor ne ayrilabiliyoruz ne birlikte yapabiliyoruz tam psikolojimi düzeltiyorum iyiyim diyorum taak! Ordan çıkıyor bana kanka diyor ne yapmaya çalışıyor bu deli oluyorum fikirlerinize ihtiyacım var🙏🥺
Eski sevgili rahatsız olduğunu bildiği halde niye hala ısrarla kanka demeye devam eder?
Cevapla