Flörtüm hep kızlarla takılıyor. Bu sorun olur mu?

Flörtümün yakın arkadaşları hep kız. Sanki kızlarla daha iyi anlaşıyor gibi. Fazla erkeksi bir tarafı yok daha sakin. Çoğu erkeğin yaptığı şeyi yapmıyor. Maç izlemiyor, oyun oynamıyor gibi.. Kıskanç da değil.. çoğu erkeğin aksine fal ve astroloji ile de ilgili. Sizce böyle biriyle olur mu?
Flörtüm hep kızlarla takılıyor. Bu sorun olur mu?
Cevapla