Eski sevgilime yazdım hayatımda birinin olup olmaması önemli değil yokluğuna alıştırdın dedi ama?

konuşmaya başlamadan önce hayatında biri olup olmadığını sordum oda ilk geçiştirdi sonra var dedi konuştuk içimizi dökdük ama kendinden uzaklaştırdın yokluğuna alıştırdın dedi. konuşmayı bitirirken hayatımda gerçekten biri var yanlış yapmak istemiyorum ona falan dedi çok yorulmuştum beni anlayan birine ihtiyacım vardı dedi yüz yüze görüşmeyi teklif ettim kabul etti sizce bir umut var mı ben çözemedim fakeden istek attım kabul etti hayatındaki kişiyi önemsiyor olsaydı kabul etmezdi istekleri kızları bilmiyorum lütfen yardımcı olun içim daralıyor çok kötü haldeyim.. :( yüzyüze ne konuşacağım nasıl anlayacağım umut olup olmadığını bilmiyorum elim kolum bağlandı sanki
Eski sevgilime yazdım hayatımda birinin olup olmaması önemli değil yokluğuna alıştırdın dedi ama?
Cevapla