Karım her yatağa geçtiğimizde benim ona sarılmamı ve başını okşamamı istiyor. Karım neden böyle?

Ben sabah 6 gidip aksam 7 geliyorum o calismiyor bebege bakiyor ve evde. Bazen durduk yere aglarken yakaliyorum. Surekli bana saril basimi oksa diyor. Gece uykusunda bir şeyler sayıklarken gördüm hatta. Kendimi çok yalnız hissediyorum diyor.
Yani hergun degil cogu zaman oyle. Anne babasinin ölmesine bagliyorum ama anne babasi olmayip dik duran cok kadin var benim karim neden ezik? Neden boyle? Daha once boyle degildi cunku.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Karım her yatağa geçtiğimizde benim ona sarılmamı ve başını okşamamı istiyor. Karım neden böyle?
Cevapla