Ben niye eski sevgilimi (lerimi) stalklıyorum. Siz stalklıyor musunuz?

Yahu 1 sene olmus ayrılalı hâlâ stalklıyorum twitter da falan. Ondan sonraki sevgilim oldu onu o kadar stalklamadım niye ya unutamadım mı yoksa
Stalklıyom hâlâ
Hayırr ne stalklayacam ya
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ben niye eski sevgilimi (lerimi) stalklıyorum. Siz stalklıyor musunuz?
Cevapla