Hayatınızdaki insanı gerçekten sevdiğinizi düşünüyor musunuz?

Birini sevmenin nedeni var mıdır sizce? Hayatınızdaki insan olmasa da yaşayabilirsiniz aslında sizi ona bağlayan nedir? Gercekten seviyorum onsuz asla yapamam dediğiniz oluyor mu? Bence aşk ve sevgi karşılıklı olunca güzel yürür. Aşk iki kişiliktir tek başına emek verilmez diye düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz?
Hayatınızdaki insanı gerçekten sevdiğinizi düşünüyor musunuz?
Cevapla