Eşimin çok açık giyinmesini istiyorum. Ben güzel kardeşim mıyım?

Eşim türbanlı. Açılmazsan seni boşarım dedim. Eşimin açılmasını istiyorum. Geçende diz altı etek giydi onu mağazaya k*çın*n tepesinde etek almaya götürdüm. Dekolte giymiyor diye de kızdım. Modern olmayan eş istemiyorum dedim. Bana eniştemin arkadaşı güzel kardeşim dedi. Modern çağdaş biri olmanın güzel kardeşim ilgisi nedir? Kıskanç kendine güvensiz ezik biri değilim bu kötü bir şey mi?
Eşimin çok açık giyinmesini istiyorum. Ben güzel kardeşim mıyım?
Cevapla