Cepte gören erkeği nasıl kaybetme korkusu yaşatabiliriz?

1 senelik ilişkimiz var ama doğru düzgün iletişim yok kısıtlı arama sorma mesaj olayı oluyor. Cepte görüyor ve bencil kendini önemseyen bir insan bence. Başlarda böyle değildi ama sevgimden emin olduktan sonra iyice abarttı. Hep kendi hayatı kendi kariyeri. Yaşlarımız küçük değil. Ben 25 o 26 yaşında. Bende doğru düzgün arayıp sormuyorum o bu şekilde davrandığı için ama bu muamelesinden çok sıkışdım. Baba çok güveniyor. Bubda haklı olabilir. Ama kaybetme korkusu yaşatmak istiyorum. Bu ilgisizliği kendine dönüklüğü beni bıktırdı. Ne yapabilirim de eski haline dönsün?
Cepte gören erkeği nasıl kaybetme korkusu yaşatabiliriz?
Cevapla