Ya sevgilimle yakınlaştıktan sonra pişmanlık duygusu yaşıyorum neden sizce?:/?

Yani şöyle diyimm sevişmiyoruz, öpüşmedik bile daha ama böyle sarılınca felan o benim boynumdan öpünce kendimi geri çekiyorum sonra pişman oluyorum niye oluyor bu saçma his mutlu olmam gerekmiyor mu aksine?
Ya sevgilimle yakınlaştıktan sonra pişmanlık duygusu yaşıyorum neden sizce?:/?
Cevapla