Zamanında bebeğimi istemeyen adam 1 yıl sonra çıkıp babalık yapmak istediğini söyledi, ne yapmalıyım?

yardımlarınıza ve fikirlerinize ihtiyacım var, çevremde kimse olmadığı için buraya soruyorum. dalga geçmeden fikir verirseniz çok mutlu olurum. ben 20 yaşımdayım
benim bir ailem yok daha doğrusu benimle görüşmüyorlar 17 yaşımdan beri tek idare etmeye çalışıyorum. yaklaşık 2 yıl önce sevgilimden hamile kaldım ama hamile olduğumu duyunca beni ortada bırakıp gitti. bebeğimi aldırmadım, tek başıma doğurdum bir şekilde ona bakmaya çalıştım. bebeğim şu an 1 yaşında, bebeğimin babası bana ulaştı 1 hafta önce, pişmanım babalık yapmak istiyorum diye. ne yapmalıyım? her şeyi kendim yaptım o yanımda yoktu. bu yüzden istemiyorum gibi ama bebeğim için şans vermeli miyim? kafam çok karışık asla ne yapacağımı bilmiyorum.
Zamanında bebeğimi istemeyen adam 1 yıl sonra çıkıp babalık yapmak istediğini söyledi, ne yapmalıyım?
Cevapla