yardımlarınıza ve fikirlerinize ihtiyacım var, çevremde kimse olmadığı için buraya soruyorum. dalga geçmeden fikir verirseniz çok mutlu olurum. ben 20 yaşımdayım
benim bir ailem yok daha doğrusu benimle görüşmüyorlar 17 yaşımdan beri tek idare etmeye çalışıyorum. yaklaşık 2 yıl önce sevgilimden hamile kaldım ama hamile olduğumu duyunca beni ortada bırakıp gitti. bebeğimi aldırmadım, tek başıma doğurdum bir şekilde ona bakmaya çalıştım. bebeğim şu an 1 yaşında, bebeğimin babası bana ulaştı 1 hafta önce, pişmanım babalık yapmak istiyorum diye. ne yapmalıyım? her şeyi kendim yaptım o yanımda yoktu. bu yüzden istemiyorum gibi ama bebeğim için şans vermeli miyim? kafam çok karışık asla ne yapacağımı bilmiyorum.
benim bir ailem yok daha doğrusu benimle görüşmüyorlar 17 yaşımdan beri tek idare etmeye çalışıyorum. yaklaşık 2 yıl önce sevgilimden hamile kaldım ama hamile olduğumu duyunca beni ortada bırakıp gitti. bebeğimi aldırmadım, tek başıma doğurdum bir şekilde ona bakmaya çalıştım. bebeğim şu an 1 yaşında, bebeğimin babası bana ulaştı 1 hafta önce, pişmanım babalık yapmak istiyorum diye. ne yapmalıyım? her şeyi kendim yaptım o yanımda yoktu. bu yüzden istemiyorum gibi ama bebeğim için şans vermeli miyim? kafam çok karışık asla ne yapacağımı bilmiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer