Kocama kendimi yalnız hissediyorum bana sarıl dedim. Böyle yaparak kendimi ezik mi gösterdim?

Annem babam yok. Aile diye bir kavram hic tanimadim. Yurtta buyudum. Kocam benden buyuk ben 22 o 32 yasinda bazen ondan bana sarılmamı alışveris yaparken yaninda olmamı ve bana daha cok deger vermesini istiyorum. Cunku gercekten kendimi duygusal olarak boslukta hissediyorum. Herkes bir problemi olunca gidecek birini arıyor ya da özledigi bir anne babası var ailesi var benim ise ondan baska kimsem yok. Ondan böyle şeyler istemem ona karsi kendimi ezik mi gösterir?
Güncellemeler
+1 yıl
Cevaplariniz icin tskk
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Kocama kendimi yalnız hissediyorum bana sarıl dedim. Böyle yaparak kendimi ezik mi gösterdim?
Cevapla