Bu elbiseyi mayis ayinda kahve icmek icin giyebilir miyim, abarti durar mi?

Bu elbiseyi mayis ayinda kahve icmek icin giyebilir miyim, abarti durar mi?
Burdaki kadar bol degil oyuzden acaba abarti olur mu diye dusundum. ama dap dar da degil belime de oturmuyor ancak bol daha uygun gider diye dusunmustum. karsidaki ' cok cabaliyor' diye dusunsun istemem, flort degiliz zaten
Bu elbiseyi mayis ayinda kahve icmek icin giyebilir miyim, abarti durar mi?
Cevapla