Olur da ters tepki gelebilir düşüncesi ile kimse yaklaşmaz biraz daha tebessüm et güler yüzlü sempatik ol gelirler.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Arkadaş ortamında öyleyim, biri gelip konuşunca da terslemem mesela. Ama yalniz kaldigimda buna engel olamıyorum istemsiz sert duruyorum :/ mizacim böyle ama beni de rahatsız ediyor bu durum
Ozaman gerçekten sert mizacı olan birisin arkadaş ortamında ister istemez gülümsüyorsun kendin ile konuş aslında ben neyim de? Gerçekten bunu sen bilirsin ve ona göre davran.
Açılmazlar bence bende öyleyim kimse kolay kolay yaklaşmaz yaklaşan da kararsız kalmıştım terslersin diye der
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Offff ben de bunun sorununu yaşıyorum ya konuşunca çok tatlı cana yakınsın diyolar ama uzaktan aşırı sert ve egolu duruyorsun konusunca hiç öyle degilmissin diyolar
:( onun bi suçu yok zaten. Geçen yine böyle bi şey oldu gülümsedi bana bakarak. Ben canım gibi yüzüne baktım 🤦🏻♀️ heyecanlandım ve gülümsemeye çalıştım ama beceremedim. Yuksek ihtimalle ters ters baktığımı sandı
Arkadaşlarımla eğlenirken falan grubun en şen sakragi benim jsjsjs aşırı gülen biriyim ama tek kalınca deli gibi kendi kendime gülecek halim yok ya 🤷🏻♀️ ama o zamanda çok soğuk ve umursamaz duruyormuşum ne yapabilirim
hee sen miydin o :D pardon ben genel sordun sandım alındıysan kusura bakma, tabi herkesin bir yapısı var ama bazı kızlar mahkeme duvarı gibi duruyor cidden hoş değil insanda normal bir ifade olması önemli yüzünde sürekli böyle ciddiyetle havalı durduğunu sanan insanlar çok itici ondan dedim
Ksksjsjsjs ama bunu isteyerek yapmiyorum. Havalı durmuyor da bence jsjjsjsjs benimki biraz savunma mekanizması gibi hani şey diyolar dövecek gibi bakıyorsun jsjjsjsjs sizi neden döveyim manya*k misiniz jsjjsjsjs
Ama bunu bilerek yapmıyorum ki:( yalniz kalınca istemsiz oluyor tek basima otururken sa×lak sa*lak etrafa mi güleyim? Sert bakıyorum mesela bunu nasıl önleyebilirim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Olur da ters tepki gelebilir düşüncesi ile kimse yaklaşmaz biraz daha tebessüm et güler yüzlü sempatik ol gelirler.
Arkadaş ortamında öyleyim, biri gelip konuşunca da terslemem mesela. Ama yalniz kaldigimda buna engel olamıyorum istemsiz sert duruyorum :/ mizacim böyle ama beni de rahatsız ediyor bu durum
Ozaman gerçekten sert mizacı olan birisin arkadaş ortamında ister istemez gülümsüyorsun kendin ile konuş aslında ben neyim de? Gerçekten bunu sen bilirsin ve ona göre davran.
Açılmazlar bence bende öyleyim kimse kolay kolay yaklaşmaz yaklaşan da kararsız kalmıştım terslersin diye der
Offff ben de bunun sorununu yaşıyorum ya konuşunca çok tatlı cana yakınsın diyolar ama uzaktan aşırı sert ve egolu duruyorsun konusunca hiç öyle degilmissin diyolar
Acilmam korkarım sinirlenir reddeder belki tipime bile laf atar diye. soğuk olmayın
Bunu bilerek yapmıyorum ki yalnizken etrafa gülümsesem ya mavi boncuk dağıtıyor dersiniz ya deli dersiniz 🤷🏻♀️
Ama karsi taraf bunu nasıl anlasin :(
:( onun bi suçu yok zaten. Geçen yine böyle bi şey oldu gülümsedi bana bakarak. Ben canım gibi yüzüne baktım 🤦🏻♀️ heyecanlandım ve gülümsemeye çalıştım ama beceremedim. Yuksek ihtimalle ters ters baktığımı sandı
Sal*ak gibi olacak canım değil sjsjjs
Umarım senin için en jyisi olurrrrr
Hayırlısı :) teşekkür ederim
Açılmam öyle birinden de hoşlanmam
Ama bunu bilerek yapmıyorum ki yalnız kalınca savunma mekanizması gibi bi şey oluyor. Engel olamıyorum
Kendini değiştir zor değil 🤗
Denedim ama olmuyor senelerdir bunu duyuyorum ben herkesten
Senin bu yönünü yumuşatacak birisi çıkar üzülme 🤗
Teşekkür ederim hayırlısı :)
acilmazlar kendimden biliyorm
Sert soğuk durmak istemiyorum ama napim öyleyim engel olamıyorum buna
ben de..
hayır soğuk nevalelere karnımız tok
Arkadaşlarımla eğlenirken falan grubun en şen sakragi benim jsjsjs aşırı gülen biriyim ama tek kalınca deli gibi kendi kendime gülecek halim yok ya 🤷🏻♀️ ama o zamanda çok soğuk ve umursamaz duruyormuşum ne yapabilirim
hee sen miydin o :D pardon ben genel sordun sandım alındıysan kusura bakma, tabi herkesin bir yapısı var ama bazı kızlar mahkeme duvarı gibi duruyor cidden hoş değil insanda normal bir ifade olması önemli yüzünde sürekli böyle ciddiyetle havalı durduğunu sanan insanlar çok itici ondan dedim
Ksksjsjsjs ama bunu isteyerek yapmiyorum. Havalı durmuyor da bence jsjjsjsjs benimki biraz savunma mekanizması gibi hani şey diyolar dövecek gibi bakıyorsun jsjjsjsjs sizi neden döveyim manya*k misiniz jsjjsjsjs
Asla.
Ama bunu bilerek yapmıyorum ki. Soğuk biru de değilimdir aslinda
Niye oylemisin
Ne yazık ki ve bunu degistiremiyorum
Özele gelsene
Takip yolladım:)
Bende soğukumdur
Bu huyumu hiç sevmiyorum
Acilmaz knk sencéé
Ama bunu bilerek yapmıyorum ki:( yalniz kalınca istemsiz oluyor tek basima otururken sa×lak sa*lak etrafa mi güleyim? Sert bakıyorum mesela bunu nasıl önleyebilirim
açılmam
Ama bunu bilerek yapmıyorum ki
Ters tepebilir knka belli olmaz
:( sad
Şansına 😥