4 yıldır ayni kisiyle birlikteyim, cok şükür su an ki benimle ilgilenme sekli, aramızdaki bağ vs her şey tam istediğim gibi. Ama bir kaç gündür sebepsiz yere icimde bir boşluk oluştu, bilmiyorum her seye karşı mi yoksa kafamda kuruntu mu yapıyorum.
Sevgilimle nisanlanmayi vs konusunca, is ciddi oldugunu fark edip asiri derecede düşünmeye başladım, bu benim icin dogru kisi mi vs düşüncelerle gecti gecem gündüzüm.
Aslinda her şey tam yolundayken benim neden birden bu sekilde endişe edip bir turlu onu sevdiğimi kabullenip bu kotu düşünceleri sallamıyorum? Kendisini şimdiye kadar gercekten cok sevdim. Ama su an gercekten kotu hissediyorum kendimi, yoksa sevmiyormuyum diye sorular geliyor aklıma, biliyorum ask gider sevgi kalır ama neden boyle hissediyorum kendimi
Sizde de oldu mu boyle uzun iliskide, yardimci olun lütfen ne yapmam gerekiyor bunu unutup iliskimin tadını çıkarmam icin
Sevgilimle nisanlanmayi vs konusunca, is ciddi oldugunu fark edip asiri derecede düşünmeye başladım, bu benim icin dogru kisi mi vs düşüncelerle gecti gecem gündüzüm.
Aslinda her şey tam yolundayken benim neden birden bu sekilde endişe edip bir turlu onu sevdiğimi kabullenip bu kotu düşünceleri sallamıyorum? Kendisini şimdiye kadar gercekten cok sevdim. Ama su an gercekten kotu hissediyorum kendimi, yoksa sevmiyormuyum diye sorular geliyor aklıma, biliyorum ask gider sevgi kalır ama neden boyle hissediyorum kendimi
Sizde de oldu mu boyle uzun iliskide, yardimci olun lütfen ne yapmam gerekiyor bunu unutup iliskimin tadını çıkarmam icin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer