Çok yalnız hisssediyorsanız naparsınız?

Çok yalnız hisssediyorum kendimi arkadaşlarım yok gibi bi şey zaten her zaman konuştuğum arkadaş bile müsait olmuyor başka bi şehir de okuyor orada arkadaşları var beni takmıyor pek sonra sevgilim de öyle başka şehir de okuyor ve hep arkadaşlarınla takılıyor hiç benı ne arıyorlar ne soruyorlar kimse konuşmuyor benle yalnız hissettim ağladım filan arıyorum mesela arkadaşların yanındayım deyip sonra ararım deyip kapatıyor telefonu
Çok yalnız hisssediyorsanız naparsınız?
Cevapla