20 yaşındayım, bana hep güzel kızsın dediler ama hiç sevgilim olmadı. Yalan mıydı?

Kendimi mutsuz ve bıkkın hissediyorum. Kimse sevmiyor beni ben hiç mutlu olamıyacakmıyım?😣
Güncellemeler
+1 yıl
Super soru sectiginiz icin tskk.
20 yaşındayım, bana hep güzel kızsın dediler ama hiç sevgilim olmadı. Yalan mıydı?
Cevapla