Sevgilim şu an askerde bana karşı çok ilgili değil, sebebi nedir sizce?

İyi akşamlar, biraz uzun olucak anlatacaklarım ama cevap verirseniz çok sevinirim. yaklaşık 2 aydır sevgilim var şu an askerde öncesinde birbirimizi tanıyarak birbirimizin geçmişini, ilişkilerimizi bilerek bir yola başladık ben KPSSye hazırlanıyorum diye sevgililik sürecimiz hemen başlasın istemedim fakat duygularımıza engel olamayıp sevgili olduk aynı memleketteyiz ama çok buluşamadık hem o çalışıyordu hem de ben ders çalışayım diye bide o şehir dışına falan çıkmıştı. Yani kısaca anlatmam gerekirse daha ilişkinin başlarında bana karşı çok dürüst oldu her konuda ve ciddi evlilik düşündüğünü dile getirdi zaten benimde istediğim bu şekildeydi bana o güveni verdi. Hatta ben onla tanıştığımda başka biriyle 3 aylık süren ilişkim yeni bitmişti bir nevi onun hayatıma girmesiyle daha çabuk unuttum duygusal boşluğuma denk geldi diyebilirim ama çok sık konuşmaya başlayınca alıştık ve sevdik birbirimizi mantığımada uydu lakin bazı konularda çok ters düştük kavga ettik telefonları kapattık suratlarımıza bazı kötü kelimeler kıllandık ben çoğu zaman onun gönlümü almasını bekledim ama yapmadı sonra ben çok sinirlenip ağlayıp telefonu kapatıp bitti deyince bişeylerin farkına vardı ama pişman olduğunu bile çok hissetmedim yani sanki beni kaybedince değerimi anlıyordu. Bana karşı davranışları bazen çok soğuk olabiliyor yapı olarak biraz sert biri ve kendi doğrularından başka doğru ve haksız olduğunu kabul etmiyor, bende biraz öyleyim ama onun kadar olmadım. Yani beni sevdiğini hissedemiyorum bazen çok vurdumduymaz geliyor ben bişey söylerken gülüyor falan ama yapısı böyle herkese karşı böyle ama ben onun sevgilisiyim bana farklı gelsin isterdim. onun çok yakın bir kız arkadaşından geçmişte ki ilişkisini öğrendim nasıl olduğunu hatta o kıza 18 yaşında evlenme teklifi edecek kadar çok sevmiş yaklaşık 3 yıl sürmüş ve kız ondan ayrılmış ama kıza baya sevgisini belli etmiş çok sevmiş kız ondan ayrılınca baya 1 yıl kendine gelememiş çok kilo vermiş üzülmüş baya ve ben bunu öğrendim üzüldüm çünkü bana karşı öyle değil. acaba o ilişkisinden dolayımı bana bu şekilde davranıyor sevgisini belli etmiyor diye düşünüyorum. şu an sevgilim 23 yaşında ve askerde bedelli olarak yapıyor kısa süre sonra gelicek ama biz baya süre kavgalı kaldık sorunlarımızı çok halledemeden uzaklaştık birbirimizden. Çok uzun yazdım biliyorum sıktım sizide ama şu an kafam çok karışık beni sevip sevmediğinden emin olamıyorum ve çok duygusal biriyim daha fazla bağlanmaktan korkuyorum ve ilgisizliğinden dolayı az önce askerde olmasına rağmen bu durumdan yakındım oda telefonu kapatmam gerek falan deyince sinir oldum ve ben kapattım sadece mesaj atarak beni sevdiğini falan söyledi sizce inanmalımıyım ne yapmalıyım bu duruma benzer yaşayan biri oldu mu?
Sevgilim şu an askerde bana karşı çok ilgili değil, sebebi nedir sizce?
Cevapla